mandag 17. oktober 2011

En tid for en ny blogg



Siden jeg nå har oppdaget gleden med et speilreflekskamera,
har jeg blitt enig med meg selv om å også ha en fotoblogg.
Greit å skille mellom hummer og kanari, slik at det blir en
blogg for interiør og håndarbeid og en for fotografering.


Fotobloggen min finner dere her og den måtte jo selvfølgelig
hete "En tid for foto". Håper at dere vil følge den bloggen
også, selv om det ikke har skjedd så mye der foreløpig. Men
jeg har en del bilder som jeg vil vise til dere i løpet av de neste
dagene. Så vi sees der..

Ha en fin dag!!

5 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så kjekt med egen foto blogg, gratulerer ;)
    Veldigkoselig her inne hos deg, mye flott du lager, må en tur innom en tid for butikk også ;)
    Ønsker deg en riktig koselig kveld i høststormen ;)

    SvarSlett
  2. Så flott med en egen fotoblogg da, den gleder jeg meg til å følge :-) Jeg har valgt å blande alt i en blogg og foreløpig fungerer det fint, vet rett og slett ikke om jeg hadde hatt tid til å oppdatere to blogger. Flink er du.

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så spennende!! Grattis med å ha tatt steget og opprettet en fotoblogg:) Her hos meg er alt et salig sammensurium, men jeg tror nok det får være slik en stund. Har jo også en lukket blogg for å oppdatere familie og venner på andre kanter om hva som skjer i heimen, og jobb-bloggen krever jo også sitt;) Men blir kjekt å følge med på fotobloggen din da, jeg gleder meg!!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  4. Så lurt, og gratulerer med ny fotoblogg!:)) Legger meg til som følger der og, blir spennende å se på bildene du tar fremover:)

    Ang.malingen jeg bruker til bordet, bruker jeg gulvmaling. Hørte det samme som deg at det var lurt ift slitasje. Håper det stemmer, vi har tre barn så vi får testa ut dette tenker jeg:)

    Fint bilde du har tatt over her! Elsker foto selv, men blir kun på hobbybasis:)

    Goood mandag kveld:)
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Det må jeg si er driftig dame! Spennende! Grattis med ny blogg!
    Jeg har evig nok med min ene blogg, så der blir det fremdeles hummer og kanari:-)

    Skal få lagt til fotobloggen din i bloggrullen og. Gleder meg til å følge med på den og:-)

    Foringen min av julestrømper er såre enkelt. Du bare syr en forstrømpe som du putter rett oppi julestrømpen, og så bretter du ned en liten kant mot vrangen på hver strømpe (slik at kantene blir liggende mot hverandre inne i strømpen), og syr en søm øverst oppe rundt ytterkanten. Husk å putte nedi opphenget mens du syr igjen.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...