torsdag 13. oktober 2011

En tid for en deilig høstdag



I dag kunne vi endelig nyte en deilig høstdag her
 på Vestlandet, en hel dag med sol og blå himmel.
Så da benyttet jeg dagen til å ta en rolig rusletur
med kameraet i hånden.




Jeg har merket at det er stor forskjell på teori og praksis
når det kommer til å knipse gode bilder, men heldigvis
lærer man underveis også. Så her er det bare til å knipse
i vei og se om noe er brukenes etterpå.





Får nesten en vårfølelse når jeg ser på dette bildet,
og jeg skulle ønske at vi kunne hoppe over både
høst og vinter. Selv om det selvfølgelig er deilig
med noen solfylte, skarpe og klare høstdager.





Håper at dere andre også har fått nyte denne deilige
høstdagen!


7 kommentarer:

  1. Nydelige fine bilder hos deg......
    Har nok vært på jobb og nytt fine været...

    Nå tur til Stoff og Stil
    Fin dag til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. jaaaaa, og er så ttakknemlig for det, å ha fått vært ute på tur idag! vakre glimt du har fanget!
    klem,magny

    SvarSlett
  3. Flotte bilder med masse høststemning. Det er så deilig med disse nydelige dagene før vinteren setter inn. Jeg er egentlig glad i alle våre årstider, men jeg liker høsten ekstra godt :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Ja, endelig ble det noen soldager på oss og. Det har vi fortjent!

    Flotte bilder! Øvelse gjør mester!

    Klem

    SvarSlett
  5. Utrolig fine bilder :) Dette har du dreisen på...(dette også...)

    Og du er hjertelig velkommen på julemarkedet.. Hold av datoene 12.og 13.nov

    Klem!

    SvarSlett
  6. For en deilig dag! Unner dere det så absolutt, det er bare å nyte disse sjeldne dagene mens man kan...! Her har det stort sett regnet og/eller blåst de siste to ukene...

    Nydelige bilder du tar! Spennende å prøve seg fram med nytt kamera!

    Takk for hyggelige kommentarer, forresten! Setter stor pris på hver og en! :-)

    Ha en nydelig fredag!
    :-)

    SvarSlett
  7. flotte bilder - jeg elsker HØSTEN, eller kanskje alle årstider ...... Alle har sin sjarm
    God helg til deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...