tirsdag 27. september 2011

En tid for reiselykke



Reiselykke er å kunne sette seg ned på en restaurant,
å kunne prøve ut spennende retter og nyte litt drikke.




Det er kanskje stygt å si det, men det er ekstra
deilig å kunne ta en helg uten barn. Deilig å bare
kunne være kjærester og glemme mammarollen
hjemme...




Siden det var en stor konferanse i Stockholm
denne helgen, var det ikke alltid lett å finne et
ledig bord. Så derfor "ramlet" vi innom kafeer
som vi sikkert ikke ellers ville ha besøkt. Men
det  er jo ofte slik man finner "skattene", slik
som denne koselige restauranten i Gamla Stan.




Bildene er tatt med mitt nye speilreflekskamera, så
bær litt over med kvaliteten. Men i morgen skal jeg
på fotokurs, da blir det vel bedre etter hvert...

Ha en finfin kveld!!

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder:) Jeg skal til Stockholm på fredag, og gleder meg veldig...

    Klem!

    SvarSlett
  2. Man elsker sine barn, men det er jammen deilig å bare være sitt voksne jeg i tospann for en stakket stund også. ☺ Lykke til på fotokurs.

    SvarSlett
  3. Det er ikke stygt å prioritere seg selv inni mellom. Heller høyst nødvendig. Kos deg på tur.
    Ellen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...