fredag 30. september 2011

En tid for nye utfordringer (om man vil eller ikke...)



Dette har vært en uke med mange prøvelser og tanker.
På onsdag fikk vi vite at avdelingen min skal nedlegges,
for ledelsen tror visst at sentralisering er svaret på alt.


 


Så derfor må jeg ut å lete etter nye utfordringer, om jeg vil
 eller ikke. Men jeg prøver å se positivt på det, spesielt siden
 jeg egentlig var veldig lei av den jobben jeg har i dag. Og det
sies at når 1 dør lukkes, åpnes 1000 andre. Det gjelder bare å
kunne se mulighetene og ikke begrensningene!




Men i kveld er det jentekveld med tapas & vin og
det skal bli godt å få noe annet å tenke på. Så i
 kveld skal frustrasjonen få ligge igjen hjemme...

Finfin fredag!!

3 kommentarer:

  1. Oj, håper du finner mange nye spennende dører! God helg.

    SvarSlett
  2. Så kjedelig! Men jeg er helt sikker på at du finner noe som er enda bedre og mye mer spennende:-)
    Masse lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  3. Huff, så leit. Så flott at du klarer å se det positive i det hele og jeg er sikker på at dette kommer til å ordne seg. Alltid spennende med nye utfordringer. Nå har du sjansen til å gjøre noe du har hatt lyst til lenge. Tenk lurt og finn noe du virkelig ønsker å jobbe med.

    Kos deg med jentene i kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...