tirsdag 20. september 2011

En tid for" hjerterom"




Jeg har lagt merke til at jeg har ganske mange hjerter
plassert rundt omkring i huset, på kjøkkenet, i stuen, i
gangen og til og med på toalettet. Men kan man noen
gang få for mange hjerter?






Et hjerte er jo det ultimate symbolet på kjærlighet,
og vi trenger jo alle litt kjærlighet i hverdagen.






Og ingenting er bedre enn å spre litt varme og glede til 
sine nærmeste og andre som trenger litt oppmerksomhet.





Synes at disse ordene fra vår lille Diva sier det meste,
og når fortalte du sist at er glad i noen? Husk at man
vet aldri når det er for sent....

Har du et "hjerterom" hjemme hos deg?

Ha en fin kveld!


14 kommentarer:

  1. Her i huset sier vi det mange ganger om dagen - og hver kveld får jeg høre;
    Vet du kor gla eg e i deg, mamma? 2011 100 43 80 90 100 23 10 0 80 24 100 48 (osv... i ca 2 minutter).

    "Jeg er verdens heldigste", sier jeg hvorpå hun sier; "Eg og" :)

    SvarSlett
  2. Så mange skjønne hjerter du har! Nei, man kan ikke få nok!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  3. Man får aldri nok hjerter eller puter:-)
    Mange fine hjerter hos deg!
    Tror forresten det var divaen som syklet forbi meg i ettermiddag, på vei fra trening kanskje?

    Og nå er det virkelig snart på tide med et treff!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så mange fiiine og dekorative hjerter!!

    Ha en fin uke!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Kan aldri få nok hjerter! Har mange her i huset selv - kjempe glad i dem. Hjerter er så fint atte :)

    SvarSlett
  6. Man får aldri nok hjerter og så kan man variere med hvilke hjerter man har fremme. Ha en flott dag

    SvarSlett
  7. Nei man kan absolutt ikke få for mange hjerter, og du har jo en nydelig samling :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. Kan ALDRI få for mange hjerter :) Og no er det snart jul, berre ca. tre mndr att og då kan me jo ta enno litt av med hjertene. Tusen takk for fine ord, dine vinnerlodd er notert.

    For ein flotte pus dåke har, no såg eg berre den eine, men flott tigerpus. Våre kattar trur også at sofaen er deiras territorium - men ho mor veit betre ;)

    Klem Eli

    SvarSlett
  9. Fantastisk flotte hjerter du viser. Mange fine variasjoner.

    Jo da, her finnes det også hjerte. De fleste er av det heklede slaget. Ellers er jeg også veldig glad i engler.

    Klem

    SvarSlett
  10. Så mange flotte hjerter :)Det får man aldri nok av nei :D
    Tusen takk for bursdags hilsningen :) Kjempekoselig feiring, men sliten når det er over ja :P
    Klem

    SvarSlett
  11. Som du ser på på min bloggtittel er jo jeg og veldig glad i hjerter:)))
    Mye fint du viser:)

    SvarSlett
  12. Hei, Hjerter gir alltid god energi. Takk for koselig hilsen. Klem Siv

    SvarSlett
  13. Man kan ALDRI få for mange hjerter og man kan heller ikke få for mye hjerterom, kanskje en klisje men ikke desto mindre sant :-) Her i huset sier vi ofte at vi er glade i hverandre, det kan man ikke si mange nok ganger. Koselig beskjed fra snuppa - herlig!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  14. Litt av en hjertesamling, mange typer jeg aldri har sett før. Koselig

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...