søndag 11. september 2011

En tid for hell og uhell




På fredag var det nye varer hos Nostalgias Uthus,
så da var det om å være første mann til møllen.
Jeg falt veldig for denne flotte korgen og heldigvis
trakk jeg det lengste loddet.




Jeg hadde selvfølgelig en plan for denne korgen,
og heldigvis var den stor nok til å romme de fleste
av putene mine. Tidligere har de bare vært stablet
under trappen, men nå er det litt mer stell på sakene.





Dagens tittel heter jo "En tid for hell og uhell", og
 det krever vel en forklaring. Hellet var som sagt at
 jeg trakk det lengste strået, uhellet er at kurven ble
litt dyrere enn forventet. For rett nedenfor huset til
 Nostalgias kjørte jeg på en stein, som på en eller
annen måte flerret opp det ene dekket.  Jeg hørte et
dunk og gikk ut for å se etter en bulk, men oppdaget
 fort at dekket var flatt. Så da var det bare til å ringe
 til både mann og far for å sørge for hjelp, selv om
jeg kanskje hadde klart å skifte dekket selv. Men
hva har vi menn til???,,,,




Så vi kom oss hjem både bilen, korgen og jeg til
slutt, så nå har søndagsroen senket seg.

Ha en fin kveld!



8 kommentarer:

  1. Kjempefin kurv.
    Du var heldig med den.
    Kjedelig når det er noe med bilden.
    Jeg hadde også ringt etter noen.
    Vi er ikke laget for å bytte dekk,
    men er flinke til mye annet:)
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Det hender dessverre at ting blir dyrere enn forventet, men kurven var jo berre lekker og dekket kunne jo blitt flerret opp hvor som helst :-O Kjekt å ha en kurv som kan samle ting som ellers blir liggende å skape rot.

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Virkelig flott stor kurv. Ønsker meg en slik selv, har både puter og pledd som trenger plass. Blir fin i adventstiden også, flott å legge julegaver i en stor kurv. Kan jeg spørre hvor mye du betalte for den? Ellers er jeg helt enig i at dekkskift er en mannfolkjobb. Tror egentlig de får en god følelse når de kan være til hjelp, godt vi har dem. God klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Så flott kurv ...har sett på den også
    Kjedelig med bilen og mannfolk skal skifte dekk enig med deg

    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Huff! litt av uhell. Godt at det gikk bra tilslutt. Og kurven er kjempe flott. Har lyst på en sånn òg,en som rommer mange puter.

    Takk for lavkarbo tipset jeg fikk av deg for noen dager siden. Har vært flink i en uke, men denne helgen har jeg ikke vært så flink. En ny uke begynner i morgen, da får jeg prøver igjen.

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  6. Å nei ! Huff så ergerlig :-( Godt at du fikk hjelp.
    Kjekt å se at korgen har kommet til et godt hjem :-)

    Ønsker deg en fiiin uke !

    Nostalgia :-)

    SvarSlett
  7. Grattis med fjong korg, men æsj med det dekket da...

    SvarSlett
  8. Kurven var flott, og jeg misunner deg ikke uhellet med bilen. Jeg har hatt sertifikat siden 1967 og egen bil nesten like lenge. Jeg har til dags dato aldri skiftet hjul, så jeg måtte nok også ha bedt om assistanse.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...