torsdag 8. september 2011

En tid for den gode høststemningen



I de siste dagene har det vært skikkelig høstvær
her på Vestlandet og da er det så deilig å bare
 være inne. Og hva skaper ved bedre stemning
enn levende lys?




På sure høstkvelder er det alltid godt med noe
varmt i koppen. Men siden det går i lavkarbo
her i huset, får vi nøye oss med en kopp med te
eller buljong. Men jeg kan love at jeg savner en
deilig kaffe mocha eller kakao med masse krem.




Et håndarbeidsprosjekt hører også høsten til,
deilig å ha noe å holde på med mens man likevel
sitter i sofakroken. Hva dette skal bli får dere se
senere, men det blir nok en stund til kan jeg røpe..





Ha en fin kveld, snart er det helg!!!


4 kommentarer:

  1. Må riktig nok innrømme at det er tre blader jeg ikke klarer å skilles ra, og det er rom123, boligliv og living disse må jeg ha hele, men fant ut at å samle på ALLE blader jeg har kjøpt gjennom årene ble for mange... Er deilug med en kopp te disse høst kveldene også da ;)
    god helg til deg også

    SvarSlett
  2. Ja det er koselig med stearinlys og noe varmt ikoppen og et enkelt håndarbeid langt inne i sofakroken når det begynner å høstes. Ha en god helg

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder med god høststemning :) Så kjedelig at du ikke får med deg messen da :( men Stockholm er en fantastisk fin by, så du får det nok riktig fint den helgen du også ;) *♥*

    SvarSlett
  4. Ser trivelig ut! Jeg savner fremdeles 80-tallet da teen ble servert med sukkerbiter til randen. Den gang ble vel sukker nærmest sett på som helsefremmende? Og på sett og vis er det jo det...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...