torsdag 15. september 2011

En tid for en perfekt leselampe



Som jeg har nevnt tidligere hadde jeg flere lampeprosjekter på gang og her ser dere resultatet. Til min store glede (og til min mors store forargelse), har jeg en far som ikke liker å kaste gamle saker og ting. Så nå er jeg en lykkelig eier av to slike lamper, men foreløpig er det bare den ene som er tatt i bruk.





Lampene var egentlig trefarget, men de er nå sprayet hvite. Mannen i huset var litt skeptisk, men jeg tror at han er overbevist nå. Jeg ser mulighetene og han har evnene, og det er hva jeg kaller en god kombinasjon. Jeg var egentlig på jakt etter en litt røff skjerm, men endte opp med denne søte, hvite fra Living. Og jeg angrer ikke på det, da jeg synes at den passet perfekt!





Lampen gir et perfekt lys både til lesing og håndarbeid, så jeg har nok fått meg en ny favorittkrok. Men jeg må nok konkurrere med kattene, siden de egentlig tror at det er deres faste plass....


Ha en fin kveld! Snart helg!!

3 kommentarer:

  1. Så søt lampe! Den skjermen til var jo helt riktig også. Og DEN kombinasjonen mellom deg og mannen din høres jo helt perfekt ut syns nå jeg:-) Kos deg i kroken din, kattene kan jo sitte på fanget ditt istede!? God helg fra Ida

    SvarSlett
  2. Så fin lampen er. Nydelig skjerm! - Vært kjekt å sett et før bilde også ;) Nydelig katt i sofaen- ligner faktisk litt på vår :)
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Så flott den lampen ble og så bra at det er gjenbruk. Jeg husker at jeg hadde en sånn grønn lampe da jeg var liten. Skjermen passet perfekt. Jeg skjønner godt at dette både er din og kattenes favorittkrok ;-)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...