tirsdag 6. september 2011

En tid for en ny skatt



Vi var raskt innom et bruktmarked på lørdag
og da kom jeg over denne fine kaffekannen.




I følge damen som solgte den, hadde det også
vært et stor sølvbrett som passet til. Men det
var dessverre solgt, men for meg var det ingen
krise. For jeg har jo et perfekt brett hjemme selv.





Jeg visste i hvert fall med en gang hvor jeg
skulle ha denne stående til pynt og jeg kunne
ikke bli mer fornøyd...

PS! Ikke lett å ta bildet av en blank gjenstand
uten å komme i bildet selv oppdaget jeg..

Ha en finfin høstkveld!

3 kommentarer:

  1. Litt av et skattkammer hjemme hos deg! Nydelig kanne du har fått tak i!

    Håper du har det bra og at du tar turen innom en dag:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du verden så flott den er....heldig er du
    Ha en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Det var en utrolig flott kaffekanne. Avogtil har man flaks. Ha en god onsdag

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...