lørdag 3. september 2011

En tid for bordglede!



Da har verdens beste mann laget pallebord til meg
og gjett om jeg er fornøyd!!! Bordet ble kjempefint
og passer perfekt i stuen, selv om mine foreldre ikke
akkurat ser hva som er så fint med to paller...





Vi har lenge ønsket oss et nytt bord, men har ikke
funnet noe som vi har falt for. Men i sommer kom
vi over et pallebord i en interiørbutikk, som var til
salgs for den nette sum av kr 3 900,-. Mannen i
huset var enig at det var ganske kult, så han gikk med
på å lage et til meg. Og i denne uken ble det "endelig"
ferdig, og det tok ikke han mer enn et par dager.






Oppå pallene har vi en plate av rustfritt stål, som vi
har fått laget hos en blikkenslager. Men jeg kan love
at vi har kommet mye billigere ut enn hvis vi skulle
ha kjøpt et tilsvarene bord.

PS! Noen som har tips om hva man kan vaske rustfritt
stål med? Synes det blir skjoldete uansett hva vi prøver.


Ha en fin helg!


16 kommentarer:

  1. bordet blei jo kjempestilig ....
    Vask det med microfiberklut, med litt zalovann på. Jeg gjør det på kjøleskapet mitt, og synes det fungerer greit
    God helg til deg og dine

    SvarSlett
  2. Kjempefint bord!!! :)

    Vask rustfritt stål med sånn ajax for vindu og en ren og tørr klut :) Da blir det fint sjø :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint bord!

    Noen mener at matolje skal duge bra, men det frister kanskje ikke å ha på stuebordet? :/

    klem, Maren

    SvarSlett
  4. Dritstilig!!
    Har sett de med glassplate, men det var myye tøffere med stålplate.

    Bruk microklut og varmt vann. Ikke fall for fristelsen å bruke stål-rens...blir bare ti ganger verre..

    God helg! Klem fra meg...

    SvarSlett
  5. Utrolig fint bord! Sånt vil jeg også ha ;)
    Du kan bruke babyolje faktisk, men det fins en spray til blant annet rustfritt stål som min bror og de bruker. Spør på Elkjøp og i butikken.

    Klem Matilde

    SvarSlett
  6. Ååå, så STILIG det bordet var!!
    *missunnelig*

    -levdrømhusk
    -T

    SvarSlett
  7. Så stilig det ble!! Kjempeflink mann du har!
    Kult med den stålplaten på toppen.

    SvarSlett
  8. Åååå det ble vanvittig fint!!! Nå er jeg bare dødsmisunnelig asså!! Henning er jo utrolig flink!!

    Klem, klem

    SvarSlett
  9. Kjempe fint....flinke er dere.
    Ha en fin ukestart
    Klem til deg

    SvarSlett
  10. Så heldig du er, det ble jo kjempefint!!

    Ønsker meg gjerne et pallebord jeg også, og mannen var enig da han så et i en butikk, men så handy er han ikke akkurat - så lurer på om ikke det blir jeg som må brette opp arma :P hoho!

    Ha en kjempefin dag.
    klem til deg

    SvarSlett
  11. Kjempestilig med stålplate på pallebordet.

    SvarSlett
  12. Salmiakkvann, tørk godt med en tørr lofri klut.

    SvarSlett
  13. Jeg bruker babyoil på mitt kjøleskap og oppvaskmaskin.
    blir kjempebra !

    hilsen anita s

    SvarSlett
  14. Hei! Ser det er en stund siden du postet dette, men håper på svar allikevel. Jeg har fått laget et tilsvarende bord, men sliter med å finne hjul til det. HVor kjøpte du dine?

    Tine

    SvarSlett
  15. Hei Tine!

    Siden du ikke har blogg, må jeg svare deg her. Hjulene fant jeg på Clas Olson, men vet at du sikkert får slike hjul hos Ikea og sikkert hos Biltema. Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...