mandag 5. september 2011

En tid for å bleke et lerret..



Da har endelig lysekronen vår blitt hvit, etter
at mannen i huset har tatt seg en runde med
sprayboksen.




Ikke like lett å ta gode bilder av en lysekrone,
men det gir dere i hvert fall et inntrykk av hvor
fin den ble. Den passer i hvert fall bedre sammen
med resten av det hvite interiøret.




Jeg har også fått han til å spraye to gamle trelamper,
som jeg gleder meg til å vise. Må bare få fatt i noen
nye lampeskjermer, helst noen som er litt røffe. Noen
 som har tips om hvor de selger den type lampeskjermer?

PS! Tusen takk for alle gode tips vedrørende rengjøring
av rustfritt stål!

Ha en fin kveld!!

7 kommentarer:

  1. Kjempe fin ble den....gleder meg til å se mer
    Fin kveld og morgendag til deg

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Gu så fin den ble! Helt imponert :)

    Lampeskjermer vet jeg ikke hvor du kan få tak i, men kanskje på Riviera Maison (eller hva det heter) på xhibition eller Home and cottage?
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Så flott den ble - og mye billigere enn å kjøpe en ny:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Den ble kjempefin ! Lyst og lekkert hos deg :-) Jammen er han flink mannen din, bordet i forrige innlegg ble utrolig stilig !

    Ønsker deg en fortsatt fin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Så flott den lysekrona ble. Er det ikke fantastisk hva en sprayboks med hvitmaling kan gjøre? Jeg hatt noen runder med spraymalingen selv og man kan virkelig forvandle de tristeste saker til hvite, lekre herligheter :-) Gleder meg til å se resultatet av de andre forvandlingene også!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Så flott lampen ble, og pallebordet er bare helt fantastisk! Flinke mannen din og kreative deg, klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Hei hei
    Så fin lyskronen ble, mannen min hadde samme oppdrag hjemme hos oss.
    god tirsdag
    en liten hilsen fra ANita S

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...