mandag 22. august 2011

En tid for "two down and none to go"...




Da jeg var ferdig med bunadsbelte, kalte jeg innlegget
for "one down and one to go". Nå er jeg også ferdig
med bringeduken, så derfor "two down and none to go"





Bringeduken tilhører Nordhordalandsbunaden og den ble
ferdigsydd tidligere i sommer, kjekt å ha noe håndarbeid
på lur når det er innevær. Selv om det er ca 4 år til Divaen
skal konfirmeres, så er det godt med alt som er gjort.




Nå håper jeg bare på at min kjære mor vil hjelpe meg med
monteringen, da jeg tviler på at det er min sterke side. Nå
 jeg finne meg et nytt prosjekt, selv om jeg burde tatt fatt på
 alle malejobbene våre. Men som jeg har sagt tidligere,
jeg hater å male... Men jeg må nok innfinne meg i å hjelpe til
litt av og til på den fronten også...

Ha en fin kveld!



10 kommentarer:

  1. Nydeleg arbeid!
    Godt med alt som er gjort, ja!

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig arbeide!! Her ligger det vel en god del timer med arbeide, men resultatet ble iallefall veldig fint. Jenta de er jammen meg heldig :) Lykke til med nye prosjekter

    SvarSlett
  3. Å hallo, for et nydelig prosjekt. Godt med alt som er gjort, ja. ☺

    SvarSlett
  4. Åh du imponerer!! Utrulig flott var det!!! Og kjekt å kunne slikt!! Vanvittige priser for bunader, så jeg vurderer å få sydd inn min Troms bunad til mine jenter når de blir konfirmanter..:)
    Tusn takk for koselige ord <3
    klem Tove

    SvarSlett
  5. OMG! Det der står det i mine øyne respekt av!
    Vakkert, smått og tidkrevende.

    Flink er du. Den blir sikkert kjempefin!

    Klem

    SvarSlett
  6. sååå flink du er, FOR et tålmodighetsarbeid!! begge mine jenter har fårtt bunag, til konfen, ikke et sting er satt av meg,(sukk,for en mor...)
    lykk etil med resten, klem,magny

    SvarSlett
  7. Wow, imponerende stykke arbeid. Selv tror jeg at det blir den mer lettvinte varianten med at snuppa mi får arve min bunad, som uansett er en del størrelser for liten til meg ;D *♥*

    SvarSlett
  8. Nydelig brodert, jeg skal akkurat begynne på dette mønsteret til min jente, det skal i bruk til neste 17. mai ;)

    SvarSlett
  9. Nydelig brodert, jeg skal akkurat begynne på dette mønsteret til min jente, det skal i bruk til neste 17. mai ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...