onsdag 17. august 2011

En tid for å ta en utfordring



Bloggen Sukkertøy for øyet har lagt ut en utfordring,
som går ut på å finne sorte detaljer i hjemmet.

Så da var det bare til å finne frem fotoapparaet
og gå på jakt...





Her er i hvert fall min fineste sorte detalj, en
hylle som ble kjøpt på Fretex og malt med
blank svart maling.





Ellers fant jeg noen sorte rammer i huset, kjekt med
noe som bryter opp i alt det hvite. Bildet til høyre er
av min bestefar, mens rammen ovenfor inneholder
et fat som han fikk til dåpen i 1922.




Jeg klarte også å finne noen sorte detaljer på kjøkkenet,
en søt liten tavle med en hilsen fra Divaen og en gammel
konfektboks som jeg har fått fra min far.





Da avslutter jeg med to sorte hjerter som henger
til pynt i stuevinduet. Og hvis du også vil henge
deg på utfordringen, så finner du den her.

Du har sikkert flere sorte detaljer enn hva du tror..

Ha en fin dag!
(PS! I dag er det Rihanna-konsert på for hele familien!!)

Jeg har lastet opp mitt innlegg hos Sukkertøy for øyet, men bildet
som linker til min blogg ble jo veldig pussig.. Men kanskje det ikke
er så dumt å skille seg ut...

8 kommentarer:

  1. Du har mange fine sorte detaljer. :)
    Måtte titte litt rundt meg her jeg sitter og jeg har mer sort enn jeg tenker over. ;)
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. hei, Tove i dronninghuset her. duft-erteblomstene kjøpte jeg som små planter i en potte (hagesenter). var vel 5-6 planter i den som jeg senere delte opp og satte ned selv i den store potta mi ute.
    de dufter deilig!!!!!!
    god kveld,

    Tove

    SvarSlett
  3. Hei!

    Fine sorte detaljer.....men her hos meg tror jeg det blir vanskelig....hadde det vært blått så hadde det vært enklere :))))

    Fin konsert kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er fint med litt svarte detaljer, og Fretexhyllen er jo bare knallstilig!!
    Kos deg på konsert:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Sort er stilig, spesielt som "prikken over i'en"

    SvarSlett
  6. Masse fint du hadde funnet i sort. Likte spesielt godt hyllen fra Fretex :)
    Håper du likte konserten i går, det gjorde jeg :)
    klem,
    Trude :)

    SvarSlett
  7. Den svartmalte hyllen er min favoritt! Stilfull.

    SvarSlett
  8. så mange fine sorte detaljer :) Det var ordentlig stilig med en tallerken i ramme!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...