fredag 19. august 2011

En tid for symaskinen og meg




Min mor kom med et ønske om en ny toalettveske, da
 var det endelig tid for symaskinen og meg igjen. Jeg lagde
 også en sminkepung mens jeg var i gang, når man først har
 knekket koden går det egentlig veldig fort å sy disse.

 


 



Min lille Diva skulle i bursdagsbesøk i dag, og som gave
ville hun gi penger. Så da sydde jeg en liten pengepung,
som hun kunne putte pengene oppi. Alltid kjekt med en
liten ekstragave, som i tillegg er praktisk (og fin!!!)


Fin fredag!!!

8 kommentarer:

  1. Du er veldig god på dette. Likte godt stoffet du har brukt på toalettveskene.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Verkeleg flotte vesker!
    Og det er alltid artig å gje ein 'liten bonus' når det gjes gåver ;)

    SvarSlett
  3. flink du er å sy da!! herlige stoff! var innom stoff og stil en dag, fikk lyst å sy, der var utroolig utvalg!
    heldige deg som skal til stockholm, sønen min var der på kjærestetur nettop, det forelsket seg også i byen!
    mannen min og meg drar ttil frankrike samme tid hver sensommer, vi feirer alltid bryllupsdagen vår med en tur dit..
    klem til deg og riktig så fin helg!+ gleder deg til kjæresteturen...

    SvarSlett
  4. Du er virkelig blitt en racer på de veskene!
    Kjempefine stoffer! utrolig koselig å få sånt i gave:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte vesker. Flotte farger. Ha en god dag

    SvarSlett
  6. Alt det lekre du tryller frem ! Pengepungen var jo kjempesøt da :-)
    Nei jeg hår nok ikke i naboens søppeldunker, men jeg har mine kontakter ;-)

    Ønskerdeg en fiiin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Veldig kjekkt at du kan lage disse fine tingene selv.

    SvarSlett
  8. Hei
    Så mye fint du har med fra London:) Der kan en jo shoppe til føttene blir såre. Takk for oppmuntrende kommentar på bloggen min vedr. tekniske problemer. Har klart å rette opp i noe, men tekst forsvinner og vises - plutselig. Helt uten at det virker som det er noe system i galskapen. Håper Google får orden på ting hvis det er der problemene ligger. Ha en fortsatt fin søndag:) Hilsen fru Muffins

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...