lørdag 20. august 2011

En tid for sommerfest!



I kveld er det tid for sommerfest, sammen med
gode venner og bekjente. Bare så synd at det ikke
er noe sommervær ute, spesielt med tanke på hva
jeg har valgt som dagens antrekk...




Denne fine kjolen fra Container kjøpte jeg i sommer,
men jeg har ennå ikke fått brukt den. Så da må jo
sommerfesten i kveld være den rette anledningen,
uansett vær og vind...




Heldigvis har jeg denne gode og varme strikkejakken,
som jeg kjøpte på Zara i London forrige uke. Den skal
nok hjelpe meg å holde varmen i kveld.





En vekse fra Guess fikk også lov til å bli med hjem fra
London, en jente kan jo aldri ha for mange vesker.





Og selvfølgelig må det er par sko til for å gjøre
antrekket komplett, så da falt jeg for disse i en
billig skobutikk i London.


Så da er Askepott klar for ball, hun bare krysser
fingrene for at det blir litt sommertemperatur
i kveld!

Ha en fin lørdag!!


 

12 kommentarer:

  1. Flott kjole. Du kommer nok til å prinsessen på festen. Ha en super fest. Lun jakke er alltid godt å ha tilgjengelig.

    SvarSlett
  2. Ååå du blir så lekker!! Det antrekket kunne jeg tenkt meg og!! Takk for at du syns jeg har det fint hjemme:) Vi må snart gjenoppta middagene utover høsten.
    Ja så innlegget om London, flott hotel!! Vi reiser mest sannsynlig til London etter nyttår, men vi får bo hos et vennepar som bor litt nord for London:)

    SvarSlett
  3. Hei Sissel :)
    Så masse fint du har kjøpt deg her, likte godt kjolen din her, og den skjønne strikkejakken ღ så bare såååå deilig ut... Du må kose deg masse i kveld og ha en flott helg. Nå skal jeg ta meg en runde nedover her hos deg og titte og bli litt inspirert :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Det er nok flere som strikker (sokker) enn du tror. Før jeg kom på blogglandia så kjente jeg nesten ingen som strikket og heklet heller, men nå vet jeg om mange. Strikking og hekling er herlig avkobling.

    SvarSlett
  5. Det er mest så eg misunner deg det nydelege antrekket; det er heilt etter mitt hjarte! ;)
    Ønskjer deg ein flott sommarkveld!
    Siri

    SvarSlett
  6. Så flott antrekk du har kjøpt deg! :) Kos deg på ballet! ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Så flott antrekk ........mange fine detaljer her
    Kos deg i kveld
    Klem

    SvarSlett
  8. Utrolig flott antrekk. Digger skoene og veska. Tenker du ble den flotteste dama på festen.
    Ellen :)

    SvarSlett
  9. Fine ting du har kjøpt deg. Tenker du ble flott på festen :)
    Ha en fin søndag
    Klem,
    Trude :)

    SvarSlett
  10. Flott antrekk med tilbehør:) Gøy å stase seg opp litt, å gå på fest. Vi var også på fest i går:)(Og det merkes i dag...)

    SvarSlett
  11. For en fin kjole!Du ble nok kjempefin i går:) Så fine toalettveske, sminkepung og annet du har sydd! Skulle gjerne fått til sånt, men jeg tør ikke helt å prøve meg på å sy ting med gidelås;) Ha en fin kommende uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...