mandag 15. august 2011

En tid for roser fra egen hage



Det er alltid kjekt å kunne høste fra egen hage,
selv om det er litt overdrevet å kalle for en hage.
Men noen blomster har vi nå klart å få frem...




Blomstene står oppi to fine flasker, som ble
kjøpt hos Drømmehuset tidlig i sommer. Så
det var jammen på tide at de ble tatt i bruk.





Lavendel er en av mine favoritter og jeg klarte
å finne en liten blomst som ikke har gitt tapt
for høsten.




Divaen og jeg har fortsatt ferie, så denne uken
skal vi bare kose oss hjemme. Jeg har en del
planer for ting som skal gjøres i huset, så får
vi se hvor langt vi kommer.


Ha en finfin dag!






5 kommentarer:

  1. Vakre blomster, jeg er bare så dårlig til både å kjøpe og plukke blomster, burde jo bli litt flinkere til det så jeg får brukt mine fine små vaser. *♥*

    SvarSlett
  2. Jeg har plantet min første lavendel i sommer og håper den klarer seg til neste sommer.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Å, nydelige roser!

    Heldige du som kan plukke dem inn :)

    klem fra Silje

    SvarSlett
  4. Det er så herlig å kunne plukke med seg blomster man har på egen eiendom - om den er liten eller stor. Det pynter så vakkert opp innendørs. Deilige bilder.

    Marit

    SvarSlett
  5. Hei! Fin blogg som eg les jamnt og trutt;-)
    Lurer på om det er ei toalettveske i lin med blonder på vi kan skimte i vinduskarmen? Kan du legge ut eit bilete av heile veska?
    Takk:-)
    SuMa

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...