søndag 14. august 2011

En tid for reisebrev nr 1



Da er vi tilbake etter 4 deilige dager i London,
på tross av all utroligheten der borte. Vi fikk en
del bekymringsmeldinger fra familie og venner,
men vi så heldigvis ikke noe til disse utrolighetene.
Det eneste vi fikk med oss var alle politifolkene
som var ute i gatene, noe som egentlig var litt
betryggende.






Denne gangen bodde vi på et koselig, lite
hotell ikke langt fra Paddington Stasjon.
Det var mannen i huset som fikk ansvaret
for å finne et passende hotell denne gangen,
og vi var godt fornøyde alle tre. Bare se
på det sjarmerende inngangspartiet, what's
not to like...


 


Hotellrommet var lyst og trivilig, og det hadde et
fint bad, safe, et lite kjøleskap, tv på veggen og ikke
minst et trådløst nettverk. Og frokosten var ikke så
verst for å være engelsk...




Så dette hotellet, Paddington 27, kan jeg anbefale til
andre som har tenkt seg til London.

Fortsettelse følger!

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Ser ut til at dere har hatt en fin tur.Trivligt hotell.
    Her er jeg endelig i gang med å sy......jobber med litt som har ligget en stund :( men nå ....straks ferdig
    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. så godt det gikk fint med dere... , fint hotell.
    min datter skal til london med klassen om en uke,
    klem,magny

    SvarSlett
  3. wow for et fint hotell! alltid når jeg har bodd på hotell i London har det vært skikkelig creepy. godt dere ikke så noe til opptøyene, tenkte på dere. *♥*

    SvarSlett
  4. Godt å se at dere har hatt et fint opphold uten bråk og kaos!
    Hotellet så ut til å ha en utrolig god standard utifra det jeg har sett i London, så dette må jeg huske hvis vi skal dit igjen.

    Når det gjelder cupcakes og slanking så er nok ikke det helt forenelig nei, dermed blir det stramme tøyler fra i morgen på oss også!

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...