fredag 19. august 2011

En tid for gode kjøp til en billig penge




Siden benken vår bærer preg av å ha stått ute i vinter,
har jeg vært på jakt etter et teppe til å dekke over det
verste. Jeg har funnet mange fine, men synes at de har
 vært alt for dyre. Så da ble jeg veldig glad da jeg kom
over dette til 150 kr på Obs'en i går, det kaller jeg et
godt kjøp til en billig penge.





Men jeg ser jo at det fort kan balle på seg, for nå
trenger jo nye puter. Ikke mye som matchet her
lengre nei...Så det spørs jo hvor billig det blir til
slutt da.




Jeg må samtidig vise et bilde av den fine sommerfugl
lavendelen, som jeg har fått av min tante og onkel.
Denne fikk jeg i bytte mot en etasjeseng, som vi har
hatt liggende på loften i noen år nå. Så dette var en
vinn-vinn for oss alle.




Ha en finfin sommerkveld!!

4 kommentarer:

  1. Det er alltid gøy å gjøre gode kjøp! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hjempe flott teppe.....kjekt å gjøre gode kjøp
    Fine ferie dager ønskes deg

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja tenk at øl flasker kan bli fint ;) Disse heter "NewcastleBrownAle"
    Står på glasset: "The one and only" Hærlig :D
    Takk for gode ord!!
    klem Tove

    SvarSlett
  4. flott dette teppet, har lagt merke til det, men visste ikke det var så rimelig..
    skjønne bilder du viser, også sommerfugl-lavendelen..
    klemklem og fin helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...