mandag 1. august 2011

En tid for "go fishing"


 
I løpet av de tre ukene vi hadde på hytten, var det
heldigvis noen "vindstille" dager. Så da ble det noen
fine fisketurer og heldigvis fikk vi med oss Divaen
på noen turer. Og det tror jeg ikke at hun angret på..




Vi har fått masse fisk i sommer, så det har blitt noen
deilige middager. Kroppen har nok fått sjokk av all
den sunne maten, jeg har spist mer fisk i løpet av de
 tre ukene enn hva jeg normalt gjør løpet av et år.
Det har vært mest kokt torsk, men vi har også dampet
den på grillen sammen med grønnsaker. Kjekt med en
mann som liker å prøve ut nye ting...




Det kjekkkeste med hele turen var å få styre båten,
og jeg må si at jeg er imponert. Denne jenten har
virkelig mange talenter.




Og heldigvis har ikke hun blitt en så stor Diva,
som ikke kan bli skitten under neglene. Hun kastet
seg over sløyingen, og da kan jeg love at pappaen
ble imponert. Slike ting smelter en "fiskeidioets
hjerte" og ja, selvfølgelig er mammaen også stolt.



 

Jeg tror selv måkene ble imponert, mens de satt
der og ventet på restene.


Så nå har vi fisk, blåbær og råsaft i fryseren, så
nå kan bare høsten komme... NOT!!!


Ha en fin kveld!







3 kommentarer:

  1. Hørtes deilgt ut......og det er kjekt Divaen vil være med......
    Flinke jente

    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. fisking er alltid stas - værre å få de til å smake på fangsten.... Fortsatt god SOMMER til deg

    SvarSlett
  3. Så kjekt da å dra på fisketur, mine smågutter har også "oppdaget" fiskingen denne sommeren, og det er superstas:)) Ønsker deg en flott helg! Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...