onsdag 24. august 2011

En tid for flere loppefunn




Da jeg var innom Fretex i forrige uke, oppdaget jeg at de
 hadde et stor beholdning av Norgesglass. Jeg hadde egentlig
tenkt å bare gå rett forbi, for i den  siste tiden har de virkelig
skrudd opp prisene på disse glassene. Men nysgjerrigheten
tok overhånd og jeg måtte sjekke om det hadde satt ned
prisene, og til min store glede hadde de heldigvis det.




Så da stakk jeg av med de to største glassene de hadde
 og det til en pris på kr 39,- pr stk. Det er ved ca halve
prisen  av det de prøvde seg på tidligere... Så hvis det
 er noen som er på jakt etter flere slike glass, så hadde
de en del hos Fretex ved Lagunen.






Ha en fin kveld alle sammne!!

6 kommentarer:

  1. Trur eg skal starte garasjesalg, har ei kasse med slike glass der. Veit ikkje å få plass til fleire her inne ;)

    SvarSlett
  2. Hm, kanskje jeg må ta meg en tur på Fretex igjen? De var innmari dyre de Norgesglassene en stund. Bra de har skrudd ned prisen - Norgesglass er kjekt å ha til så mangt:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja jeg så de hadde de på Fretex i Åsane også til den prisen :)
    Kjekt å ha telys i som du har :)
    Ha en fin kveld
    Klem,
    Trude :)

    SvarSlett
  4. Elsker disse Norgesglassene jeg også :-) Utrolig anvendelige. ( for et Norgesglass er drøyt da ..!! Jammen bra de har moderert prisene litt.

    Ønsker deg en fiiin dag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Fretex har virkelig skrudd opp prisen på Norgesglassene de siste årene..de er så etterspurte. det er ikke mange år siden jeg kjøpte Norgesglass på brukthandel til
    kr 1,- pr stk, slå den! Men den tiden er forbi.

    SvarSlett
  6. Så kjekt da, alltid noe å putte oppi disse herlige gamle glassene!! Ønsker deg en fin helg, her blåser og regner vi bort for øyeblikket:)) Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...