søndag 28. august 2011

En tid for en sommerdag!



Endelige kom det noen fine sommerdager, slik at jeg fikk
testet de nye vimplene mine ute. Vi har dessverre ikke noen
superfine utemøbler, men det skyldes rett og slett at vi ikke
har noen lagringsmuligheter. Så vi må nok nøye oss med noe
som tåler å stå ute hele året, i hvert fall inn til videre....




Vimplene kom i hvert fall til sin rett og det var fint med
litt ekstra farge ute på terassen. Gleder meg allerede nå
til å ta de i bruk til neste vår og sommer, da skal de få
henge ute hele sesongen.





Det gjorde seg med litt polkadotter på bordet også,
alltid kjekt med noe nytt. Og det er bare til å innse
at høsten nærmer seg, siden lyngen allerede har
kommet på bordet. Kanskje litt tidlig, men jeg måtte
få byttet ut de plantene som hadde gitt opp og vente
på litt vann...

Ha en fortsatt fin søndag!

8 kommentarer:

  1. Så koselig du har det ute på terrassen! Kjempefine vimpler! Passet jo så godt til polkadottduken.
    Deilig med noen sommerdager før høsten setter inn:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig å se at det ikke er bare meg som bruker plastikk møbler heheh:) duken var kjempe fin:)

    SvarSlett
  3. Vimplene gjorde seg godt sammen med lyngen og de andre koselige tingene du har på bordet. Lykke til med vimplene neste sommer.

    SvarSlett
  4. Så koselig du har ordnet i stand på terrassen:) Skjønne vimpler, pasteller og polkadotter blir aldri feil!!
    Håper du har hatt en fin-fin helg:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Ble kjempefint:) Lurt å sy vimpler av voksduk...

    Klem..

    SvarSlett
  6. Så koselig du har det på terrassen. Jeg synes ikke det gjør noe om møblene er litt "kjedelige", for det er jo så mye annet som pynter opp.

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjekt at du viderefører den urnorske vimpeltradisjonen! Vimpel = "vi er hjemme".

    Er vimpelen oppe på hytten kan du være sikker på at det er folk der, er den tatt ned er det bare til å bryte seg inn å tømme kjøleskapet.

    Miniatyrvimpler som henger ute hele sommeren blir på den måten det sikreste banditt-skremselet man kan ha!

    SvarSlett
  8. Hei, Gratulerer som vinner av Års abo på Lev Landlig. Send meg din adresse så kommer bladet til deg. klem Siv

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...