søndag 31. juli 2011

En tid for å vise det "helligste"




Da er vi hjemme etter tre deilige uker på hytten. Selv om
ikke været har vært det helt store, har vi hatt en fin ferie.


I dag tenkte jeg at jeg skulle vise noen bilder fra det aller
"helligste", nemlig soverommet vårt på hytten. Endelig
begynner det å ligne på noe, selv om jeg fortsatt ikke er
fornøyd. Neste prosjekt er å male veggene, må bare bli
enig med meg selv hvilken fargenyanse jeg skal velge.

Heldigvis har jeg en far som er veldig glad i å svinge
malekosten, så vi fikk oss en gledelig overraskelse da
vi kom på hytten i sommer. For da var alle sengen og
nattbordene hvitmalt og Divaen har fått seg en hylle over
sengen. Bildene på hyllen ble kjøpt hos Søstrene Grene,
og de passet perfekt til liftgardinen på rommet.





Rommet er egentlig innredet på samme måte som
hjemme, en god blanding av nytt og gammelt. Min
mor vil egentlig hive ut dette skapet, siden det ikke
rommer så mye. Men dette møblet hører liksom til på
dette rommet, så det blir nok stående. Kjekt med noe
som er gammelt og som har litt historie.





Soverommet vårt rommer som sagt mange ulike
epoker og stiler, alt fra arvegods til stjernetepper og
puter fra Living, vimpler fra Søstrene Grene og en
gammel håndklehylle. Det neste på listen må være
et sengeteppe, kanskje jeg skal begi meg ut på et nytt
syprosjekt...

Ha en fortsatt fin sommer!

4 kommentarer:

  1. Så fint det er hos dere......seilte forbi Øygarden tidliger i ferien.
    Nå er vi på Fitjar men jeg lengter hjem etter symaskinen.....

    Ha en fin ukestart

    Klem til deg min venn

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det på hytta. Lekre hvite møbler og masse fine ting av nytt og gammelt som passer godt inn, det blir bare stilig.

    SvarSlett
  3. Så herlig å komme til ferdigmalte senger, det var service!

    SvarSlett
  4. Veldig koselig og innbydende rom.
    Ellen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...