søndag 3. juli 2011

En tid for å kopiere gode ideer




Det er jo ingen tvil om at man finner mange gode
ideer og tips hos andre bloggere, og det var der jeg
snappet opp ideen med å pynte opp kjøkkenet med
pikekyss i ulike farger.





Jeg gikk til innkjøp av 3 poser med pikekyss og startet
soteringen. Siden en pakke innholdt tre ulike farger og
jeg bare hadde to Norgesglass å avse, gikk de gule ned
på høykant da de ble satt frem på bordet. Egentlig burde
jeg vel ha laget disse selv, men jeg er utrolig glad i enkle
løsninger...






Fint ble det i hvert fall og det gjorde seg med litt ekstra
farge på kjøkkenet. Enkelt og dekorativt.

Hva med deg, kopierer du gode ideer du finner på
andre blogger?

Ha en fin kommende uke!

8 kommentarer:

  1. Klart jeg kopierer.
    Det er jo så mange gode ideer der ute, kan ikke unngå å bli inspirert.
    Veldig dekorativt med pikekyssene.
    Men akkurat denne ideen er nok ikke noe for meg.
    Det hadde minket fort på pikekyssen i dette huset....
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Mye flott å hente i bloggverden og alle kopierer vel litt her og der.
    Flotte ting du har gjort her

    Lyseblå mugge hadde de nå i våres...en tur til Ikea blir det på meg i moregn tidlig på dag....skal nyte solen tente eg (hi hi)

    Ønsker deg en fin kveld

    Klem fra Lappeline

    SvarSlett
  3. Mye flott inspirasjon å hente i bloggeverdenen!
    Pikekyss på Norgesglass er utrolig dekorativt!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint ! Ja, vi bloggere liker å kopiere, eller bli "inspirert", som det så fint heter. Ofte gjør jeg ting uten å tenke på at jeg har sett det en plass en gang...leser jo så mange blogger og all inspirasjon blir lagret i minnet og så danner jeg meg min egen versjon av det ;) Det er jo dette som er så gøy !

    God sommer ;)

    SvarSlett
  5. Hei!! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:) Ja, jeg lar meg villig vekk inspirere av alle disse flotte bloggene, men synes det er kjekt å sette mitt eget preg på ting!! Ønsker deg en fin uke, klemmer Tone

    SvarSlett
  6. Å jada, her blir man inspirert (eller kopierer, alt ettersom). Nå blogger ikke jeg mye om interiør, så det blir sjelden vist frem, men det er mange artige ideer som blir gjenbrukt i større eller mindre grad i heimen.

    Ha en flott uke, med masse inspirasjon :o)

    SvarSlett
  7. er det ikke derfor vi blogger da - for å dele inspirasjon?
    Ikke så sjeldent jeg finner ideer tl egne løsninger.....
    Ha en fin ny uke

    SvarSlett
  8. Klart vi kopierer. Det er jo ikke nødvendig å finne opp hjulet på nytt. Det ble virkelig flott på hyllen din.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...