mandag 4. juli 2011

En tid for å (fortsatt) vente på sommeren



Vi har nå kommet til juli måned og sommeren har tydeligvis
bestemt seg for å ikke komme helt ennå. Og hittil har det vært
helt greit, for jeg har ikke ferie ennå. Men den nærmer seg fort,
så da er det ikke å oppmuntrende å lese at det står lavtrykk i
de nærmeste ukene.





Men været er det dessverre ikke så mye man får gjort med,
så det er bare til å gjøre det beste ut av det. Så da må man
pakke med seg masse håndarbeid, bøker og noen gode filmer.
Heldigvis regner det ikke så mye der vi skal, siden det ligger
helt ute ved kysten. Så vi krysser fingrene for at vi får noen
fine uker med fisking, bading og allsang rundt bålet.




 

Hvordan ser værutsiktende ut for din ferie?

Ha en finfin uke!

5 kommentarer:

  1. jeg holder på med flytting fortsatt, rydder, sorterer og pakker om kveldene etter jobb så ganske perfekt med gråvær for min del, selv om jeg er litt lei av å aldri vite hva jeg skal kle på meg om morgenen, enten blir det for kaldt eller for varmt, hehe. vi får håpe sommeren kommer for fullt når hele flyttedriten er ferdig en gang i løpet av juli, håper du får litt godvær i ferien din, det er nå liksom kjekkest å bade i solskinn ;) *♥*

    SvarSlett
  2. De er vel temmelig lik dine:-)
    Ble ikke mye av det fine været de hadde meldt...

    SvarSlett
  3. Været skifter stadig, vi må bare krysse fingrene for at de har tatt feil av alle lavtrykkene og at det nå er godværet som er på vei! Her har guttene ferie nå, men jeg først begynner til helgen og starter ferien med regn blir jeg SUR :-( Men, jeg er foreløpig ved godt mot :-)

    Ønsker deg en fin ferie!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Jeg er skikkelig værsjuk, ikke det minst glad i vinter og syns det er kjipt hvis det regner hele sommeren... men nå har heldigvis tropevarmen inntatt østlandet og jeg nyter hvert sekund:) Tok årets første og forhåpentligvis ikke siste bad idag:)

    Ønsker deg en super uke med SOL:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Nei det er ikke mye en kan gjøre med været og for meg blir det nok noen lundet det samme som hos deg...

    Ønsker deg en fin dag

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...