søndag 24. juli 2011

En tid for ettertanke



Mine tanker går til de som har blitt utsatt for
den grusomme terroren i Oslo og på Utøya og
 til alle de som har mistet sine kjære. Det er så
uvirkelig, så tragisk, så feigt og så urettferdig!

Jeg er så stolt å komme fra dette lille landet,
hvor alle nå verner om hverandre. Jeg er stolt
av kongehuset og vår statsminister, og ikke
minst av det norske folk. Måtte vi alle komme
styrket ut av denne grusomme hendelsen, men
vi må aldri glemme hva som skjedde og de som
 så tragisk ble borte denne dagen.

"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som
ikke rammer deg selv...."


2 kommentarer:

  1. Drapsmannen ville endra samfunnet vårt. Den einaste måten han endrar det på er å sveisa oss tettare saman mot den vondskapen han representerer! Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...