torsdag 14. juli 2011

En tid for en kjapp en...



Endelig kan jeg få laget et innlegg på bloggen
uten at det tar meg 1 time. Kan ikke akkurat
skryte av det mobile nettverket, men det er tross
alt bedre enn ingenting. Vi er nå er kjapp tur
hjemmom, slik at mor kan få behandling og far
kan få gitt noen liter med blod. Pluss at vi får
vasket noen poser med klær, men så er det ut på
hytten igjen. Men først blir det shopping på
Nattåpent i byen og middag ute med storfamilien.





Beklager at jeg har vært lite flink til å besøke bloggene
deres, men det er resultatet av et nettverk som jobber i
sniletempo og ca 10 personer som deler på samme maskin.

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen!
Klem


2 kommentarer:

  1. Samme sneglefart på nettverket her på hytten hos oss også. Men bedre enn ingenting. Få besøke noen av bloggere i allfall. Fint bilde!
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Høsten kommer tidsnok og dermed bedre aneldning til blogging i bedre tempo.

    Kos dere både på nattåpent og i ferien videre.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...