tirsdag 21. juni 2011

En tid for å telle ned til sommeren



Nå nærmer det seg endelig ferie og mesteparten av
den skal tilbringes på hytten. Og det gleder vi oss
til alle tre fem. må jo selvfølgelig telle med kattene.


 


Egentlig tror jeg at kattene gleder seg mest, for de er
innekatter hjemme og utekatter på hytten.






Og siden hytten ligger ved sjøen, blir det nok mye
mye fisking, bading og båtliv. Måtte bare været snu i
løpet av de neste ukene, slik at juli blir en bra måned..




Ha en fin kveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og her gleder vi oss også .....usikkert hvor og hvor langt turen går....denne sommeren.
    Nydlige sommerlige bilder....og måtte bare sommeren komme
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, du må telle med alle i familien, enten de går på to eller fire bein.

    Nydelige bilder du har tatt. Jeg lever fortsatt i håpet om at det skal bli sommer.

    Klem

    SvarSlett
  3. Fiine pusen:))) jeg teller så ned til ferie:)) kos deg videre:)

    SvarSlett
  4. Fin dag til dere også! Vi teller også ned til ferien. Det skal bli kjempeherlig!
    Flotte bilder
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...