fredag 10. juni 2011

En tid for "store bragder"



Jeg har lagt et par kvelder og planlagt en toalettveske
i hodet, og nå er teorien endelig satt ut i praksis. Og ja,
for noen er dette nok bare "barnemat", men for meg er
dette en STOR BRAGD! For jeg er ingen ingen kløpper
bak en symaskin, men heldigvis lærer man av sine feil...




Det beste er at det ikke tar så langt tid å sy en slik
toalettveske, så det vil nok bli laget flere av denne
typen vil jeg tro...



Denne toalettvesken har til og med fått to lommer,
slik at alt ikke ligger og "flyter" i bunnen. Så denne
gangen har jeg tenkt på alt...




Jeg har lært meg via YouTube hvordan man skal
sy i en glidelås, slik at den blir "skjult". Helt genialt
og så utrolig enkelt.

Det kommer nok noen toalettvesker i butikken min
snart, så bare følg med.

Ha en fin pinse alle sammen!

10 kommentarer:

  1. Kjempefin toalettveske!
    Du er flink.

    Jeg har et innlegg med som i dag jeg også,stikk gjerne innom.

    Lurer på om du har link til opplæreing i det å sy i glidelås?
    Synes aldri jeg får det helt pent...

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Så fin den ble!! Du er jo kjempe flink! :O)

    SvarSlett
  3. Ser helproft ut, spør du meg. Jeg har gått på sykurs og synes det er vanskelig med både for og glidelås.
    God helg!

    SvarSlett
  4. Jeg er innmari fornøyd med toalettvesken min. Elsker størrelsen på den. En fornøyelse å ta med på reise.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Superfin! Jeg blir så imponert over deg som går på med krum hals på nye utfordringer og prosjekt. Det er en inspirasjon, vet du det?

    Måtte jo smile nå jeg leste om hvordan du har lært deg å sy i glidelås ;) Dette kunne sååå ha vært meg, hi, hi. Kan du please dele den You Tube-linken? Har liggende noen glidelåsprosjekt her hjemme. ;)

    Ønsker deg og dine en fin pinse, Sissel!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  6. Kjempeflott toalettmappe!! Flink er du!:)

    Håper du får en strålende fin helg!

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Gratulerer med den store bragden, jeg har ennå ikke våget meg på glidelås...God helg ved symaskina!

    SvarSlett
  8. Sissel, den toalettvesken var elegant! Nett so fra fargehandleren på Landåstorget (i glansdagene)...

    Jeg fikk plutselig en bisarr tanke i hodet... Tenk om JEG (som ekte mannfolk) skulle ligge våken i flere netter for å gruble på en toalettveske... Heldigvis er det fremdeles en usannsynlighet! (men sikkert ikke lenge..?)

    God pinse på hytten;)
    B*

    SvarSlett
  9. Kan ikke skjønne annet enn at du ER en kløpper på symaskin. Der bare bare knallflott ut! Må prøve å finne en slik YouTube-snutt jeg nå... Takk for inspirasjon! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...