onsdag 1. juni 2011

En tid for sommerlotteri!!!



Da feirer vi at sommeren endelig er her, i hver fall i
følge kalenderen. Håper at sommertemperaturen snart
kommer ruslende etter og at vi kan pakke bort regnklær
og støvler for en liten god stund....





Nok en gang består premien av en godbit fra Green
Gate, og denne tror jeg ikke det er lett å få fatt i
butikken lengre. Jeg har også tatt med noen små
godbiter fra Søstrene Grene, søte knappenåler og
 en sminkepung. Alle tingene er kjøpt i København,
så dette er impoterte premier.

Reglene er som de pleier...

1 lodd for kommentar
1 lodd for link
1 lodd for følger

Trekningen skjer 26. juni, som er min lykkedag
(les bryllupsdag!!!)

Så løp og kjøp!

82 kommentarer:

  1. Sikke en fin give away.
    Jeg vil gerne være med, 2 lodder til mig.

    SvarSlett
  2. Hurra! Jeg er med! Tre lodd takk! :)

    Klem - Birgit

    SvarSlett
  3. 3 lodd til meg :) skjønne ting, kan nesten ikke vente på at vi får Søstrene Grene! Gleder meg skikkelig til åpningen :) *♥*

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med!
    Trekker 3 lodd og håper på vinnerlykke :o)

    SvarSlett
  5. Så kjekt! Jeg tar to lodd (kommentar og jeg er allerede følger :)

    Håper på vinnerlykke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Jaaa! Hurra, det er sommer! Ut og få litt sol på kroppen. Må bare trekke to lykkelodd først: Et for kommentar, og et for link.

    God sommerdag fra Huldrelevenet. :)

    SvarSlett
  7. Tjoho, jeg er med, det er alltid plass til mer Green Gate og søte ting fra Søstrene Grene hos meg. ☺

    3 lodd, takk.

    SvarSlett
  8. Heisann, jeg er ny følger på den koselige bloggen din. Jeg ser frem til å følge deg videre. Jeg vil gjerne være med på din giweaway!

    SvarSlett
  9. Jeg vil vinne!! Dette er jo som skapt for meg:-)
    Jeg tar tre lodd, takk:-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei hei..Fin premie :) Jeg er med, tre lodd til meg :)

    Randi

    SvarSlett
  11. Sppennende og jeg vil være med og tar 3 lodd
    FIne premier
    Fin kveld ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  12. Koselig blogg du har.
    vil gjerne prøve lykken, med tre lodd
    /myr

    SvarSlett
  13. Hei hei! Jeg er også ny her, og håper at noe har jeg gjort riktig.

    Ha ellers en flott dag.

    Hilde Kristin

    SvarSlett
  14. Hei! Eg er med på sommarlotteri. Enn om sommaren kom også...
    3 lodd!

    SvarSlett
  15. Så flotte sommergaver!!! Takker hjerteligst for 2 håpefulle lodd!! Ha en super fin kveld!! Klem Ruth

    SvarSlett
  16. Hei :)
    Jeg blir gjerne med på 2 lodd.
    Bli gjerne med på min giveaway også, trekning 26. juni som er min 30-årsdag.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  17. Ikke mye sommer ute, men vi får håpe det kommer seg... :-)
    Klart jeg blir med på Giveway ! Så morsomt med importert premie ;-)
    2 lodd på meg.

    Ønsker deg en fin fridag i morgen
    Klem, Nostlgia

    SvarSlett
  18. klart jeg vil være med på en slik flott Gi bort...
    3 lodd til meg, takk.
    Og god langhelg.....

    SvarSlett
  19. Juhuu!!
    Digg premie så den vil jeg være med på!! Jeg trakk vinner på mitt lotteri i dag, den ble en jente fra Argentina av alle steder, litt stas :)

    To lodd på meg!

    Klem.

    SvarSlett
  20. Jeg blir med og tar tre lodd :)

    SvarSlett
  21. Kjempe koselig blogg du har, og flotte premier i giveaway. Jeg tar 2 lodd (komm.+ følger)

    Kirsti Berge

    SvarSlett
  22. Må vel nesten sende en kommentar da:-) fin blogg

    SvarSlett
  23. 2 lodd på meg:-) Kjekt å komme tilbake til bloggverdenen og blogglotteri hos deg.

    klem Lisa

    SvarSlett
  24. Hei du.

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Tar 3 lodd jeg;)

    Ha en flott helg.

    Hege

    SvarSlett
  25. bliiiir meeed.. ett lodd...!
    ønsker deg en fin helg med det samme!!

    SvarSlett
  26. Så fine ting.
    "Akkurat det jeg trenger"...he he.
    Tar 2 lodd jeg:)

    SvarSlett
  27. Hi!! Exciting lottery that you have!! Three chances for me please!!!

    Thank you!
    Saludos del sud.
    Chola.

    SvarSlett
  28. Hei, jeg lenker og tar med dette gjerne to lodd! Ønsker samtidig til lykke med bryllupsdagen!

    SvarSlett
  29. Sætt av 2 lodd te mæ!!! :)

    SvarSlett
  30. Heihei..
    Takker for en fantastisk blogg.

    2 Lodd her

    SvarSlett
  31. Hei og god mandag!

    ✿❀ Takk for titten i den koselige bloggen. Vil gjerne være med på trekningen og takker ja til 3 stk lodd. Ha en flott uke! ✿❀

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med! :o)
    3 lodd til meg!

    Mvh
    Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  33. Så fin gibort :) Slenger meg på med 2 lykkelodder, å har blitt følger av en koselig blogg:)
    Gratulere med bryllupsdag på forskudd :)
    Ha en fin uke!
    mvh Susanne
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg tar med meg to lodd, som følger og for kommentar :)

    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  35. 2 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  36. To lodd til meg, for kommentar og følger. Og for en herlig dag å ha bryllupsdag på, det har jeg også den 26. nemlig!

    SvarSlett
  37. Hei :D

    Jeg blir med! 1 lodd.
    Annaia95@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Kommentar, link og følger = 3 lodd på meg:D

    Krysser fingrene for litt vinnerlykke=)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  39. Så spennende, jeg vil gjerne være med. : )4
    Følger selvfølgelig fra før, kommenterer og linken på FB - 3 lodd.
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  40. Super premie og super blogg!

    2 lodd til meg.:)

    Gleder meg til å følge bloggen din videre.:)

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  41. Jeg deltar med 1 lodd :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  42. Jeg prøver lykken med 3 lodd. Følger deg fra før, og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/giveaway-hos-en-tid-for-alt.html

    Klem

    SvarSlett
  43. For en flott premie! Jeg vil gjerne være med på sommerlotteriet ditt med 3 lodd:o) Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  44. Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd (jeg linker fra facebook) Ha en fin kveld!:)
    klem

    SvarSlett
  45. Hei, eg prøver gjerne vinnerlykken med et lite lodd.
    Ha det fint! :-)

    SvarSlett
  46. Hei, et lodd til meg:)Så ønsker jeg deg en riktig fin sommer!

    SvarSlett
  47. Jeg er med på to lodd :)
    Ida
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  48. Da blir det ett lodd på meg- jeg krysser fingrene :)
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  49. SÅ herleg premie! Skikkelig fantasibooster! Eg trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  50. Så fin premie! Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  51. Da følger jeg den fine bloggen din:) 2 lodd til meg!

    Camilla(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne være med. 3 lodd for meg kommentar følger og link. Ha en god dag.

    SvarSlett
  53. Så fine ting!
    Jeg er med. 1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg prøver lykken med to lodd. Klem

    SvarSlett
  55. Jeg blir gjerne med og trekker et lodd.

    SvarSlett
  56. Her bare MÅ jeg teste vinnerlykken. Ett lodd til meg.
    Pludrehanneklem

    PS: Gi-bort hos meg også - trekning på sankthansaften

    SvarSlett
  57. Hei!
    Jeg blir gjerne med i ditt sommerlotteri, og prøver lykken med hele 3 lodd! :) Så lekre saker du gir bort!
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  58. Søte premier som jeg gjerne vil kjempe om..
    Legg meg til som følger, så det bli 2 lodd på meg..
    Mari Johanne

    SvarSlett
  59. Å så herlig!! Jeg blir med og legger meg til som følger = 2 lodd på meg ,-)

    SvarSlett
  60. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  61. Jag vill gärna testa turen med en lott :-) Vilka fina vinster! Ser att där är knappnålar också...:-)

    SvarSlett
  62. Kjempefin give away. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  63. Hei! Jeg blir gjerne med:-D To lodd, tusen takk. Leger deg ogsp til på bloggrollen min:-D

    SvarSlett
  64. Elsker Greengate og Søstrene (Migrene), unskyll, men positivt ment, bare et kallenavn blant veninner, som jeg synes er litt morsomt....en kan jo få migrene av alle de kjekke tingene til Søstrene Grene.

    SvarSlett
  65. Elsker Greengate og Søstrene (Migrene), unskyll, men positivt ment, bare et kallenavn blant veninner, som jeg synes er litt morsomt....en kan jo få migrene av alle de kjekke tingene til Søstrene Grene.

    SvarSlett
  66. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  68. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  69. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på denne!
    Blir kanskje 2 lodd på meg når jeg deler deg med alle mine venner på FB??

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  70. Jeg satser på at jeg akkurat rekker å være med i lotteriet ditt! Siden jeg er så sent ute tar jeg 2 lodd hos deg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  71. Jeg trekker 2 ønskelodd på tampen! Lykke til!

    Klem*

    SvarSlett
  72. Takk for påminnelsen. Jeg tar to lodd.

    Klem

    SvarSlett
  73. Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd for kommentar og følger - hvis jeg ikke er for sent ute!

    Klem

    SvarSlett
  74. Jeg er med- helt i siste liten:)
    Håper ett av mine 3 lodd er et "lykkelodd". Klem, RM:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...