mandag 13. juni 2011

En tid for nok en sommer




Et sikkert sommertegn er når det dukker opp bilder
av solnedganger på bloggen min. Og i helgen har vi
 virkelig fått smake litt av den kommende sommeren,
 deilig å kunne kaste klærne og få litt sol på den
melkehvite kroppen.



 

Vi har hatt en perfekt helg på hytten og det fristet
ikke mye å reise hjem til hverdagen igjen. Ingenting
er som late dager, uten noen spesielle gjøremål.
Vi har koset oss med krabber, reker, grillmat, kaker,
sveler og god vin. I dag avsluttet vi pinsen med grillet
laks, scampi og kamskjell, ikke rart at jeg gleder meg
til sommerferien vel...







I går kveld reiste mannen og jeg ut en liten tur med
båten og det resulterte i 9 torsker på en liten time.
Så da blir det nok minst en fiskemiddag på oss
denne uken.
 
I love summer!!!
 

Ha en finfin uke, måtte den gå fort!

4 kommentarer:

  1. nydelige bilder du viser og en deilig helg har du hatt.....
    Her er kvelden blitt avsluttet med symaskinene....

    Ha en fin ukestart
    Klem

    SvarSlett
  2. Åååå, nydelige kveldssolbilder! Så flott å kunne dra på sjøen og fiske sin egen middag:-) Ønsker deg en rinktig fin uke!

    SvarSlett
  3. Utrolig deilig med litt sol og varme!
    Nydelige bilder!
    Vi har kost oss på terrassen i helgen:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. ååhh så vakkert... nyyydelig solnedgang! heldig om du bor slik til at du får oppleve slike!
    klem,magny

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...