lørdag 25. juni 2011

En tid for noe nytt..vel gammelt egentlig..



Siden jeg hjemmeværende med et eller annet
virus, har jeg ikke så mye å blogge om. Men
heldigvis kommer postmannen på besøk,
selv om jeg er syk...





Dette fine decimetermålet har jeg kjøpt hos
Nostalgias Uthus. Denne damen kommer
tydeligvis over mange gamle skatter, og noen
av disse er hun så snill å selge videre. Så hvis
du liker nostalgiske ting, er denne bloggen
vel verdt et besøk.




Og det var det jeg visste, den nye hyllen ville
komme til nytte....

Husk at i morgen er det trekning på sommerlotteriet!






5 kommentarer:

  1. Kjempe koselig og jeg handler en god del hos henne...mange fine skatter.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjekt å se når tingene kommer til et godt hjem :-)

    Håper at du snart er frisk igjen.
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. For en koselig hylle.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Du finner det du:-)
    Nok en flott skatt har funnet
    veien hjem til deg,og den passet
    jo perfekt på hyllen din!

    God bedring!

    Klem

    SvarSlett
  5. Huff, så kjedelig med virus da. Jeg håper de finner ut hva det er så du fort kan bli frisk. Med alle de flotte nettbutikkene rundtomkring er det ikke noe problem å få shoppet selv om man er syk, målebegeret var kjempefint. Minner om et vi hadde på hytta når vi var små som jeg pleide å plukke blåbær i - gode barndomsminner :-)

    Man kan aldri få for mange hyller og det er aldri noe problem å få fylt de opp heller :-O

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...