torsdag 23. juni 2011

En tid for noe nytt



Nå er det lenge siden jeg har kjøpt noe nytt til
huset, så da ble jeg veldig glad når jeg fant noe
jeg har vært på jakt etter en stund.






Jeg fikk øye på denne fine hyllen da jeg var på Voss
for 2 uker siden, men var litt usikker om den passet
med tanke på målene. Men heldigvis hadde jeg en
ny tur til Voss i vente, så da var det bare til å smøre
seg med tålmodighet.






Hyllen er kjøpt i den nydelige butikken, Fruens Hus,
som er vel verdt et besøk hvis du er i nærheten av Voss.







Så nå har jeg fått meg et nytt skattekammer, trenger det
siden det stadig dukker opp nye skatter i huset.

Bildene på veggen ved siden av er "hjemmelaget".
Her har jeg malt noen gamle rammer hvite og satt
inn ark fra Tilda, skal ikke mye til for å litt farge
på kjøkkenet.

Minner om sommerlotteriet, som du finner her!

Trekning på søndag!



4 kommentarer:

  1. Kjempe flott hylle......og fint pyntet.Bildene var også flotte ....ikke mye som skal til alltid
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Nett og herlig liten hylle.:)

    Og nei,du er ikke alene om å være muggegal. Om det er noen trøst.:)

    Klem,Meta

    SvarSlett
  3. Så flott hylle du har kjøpt deg! :) Moro å finne ting man er på utkikk etter.

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeskjønn hylle, skjønner godt at du falt for den :) Og så smart med de fine bildene også, hjemmelaget er tipp topp. *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...