torsdag 23. juni 2011

En tid for litt utekos




Siden jeg later som om det er sommer ute, var det påtide
med noen puter til kafebordet mitt. Stoffet jeg har brukt er
kjøpt på Stoff og Stil for lenge siden, men fargene passer
jo perfekt til husfargen.





Putene er sydd av et stykke stoff og jeg har brukt
konvolutt-versjonen, så da er det gjort på 1-2-3!!





Som alle andre har jeg også kjøpt syboken fra Cath
Kidston, men har ennå ikke begitt meg ut på noen
av oppskriftene ennå. Så kanskje det er påtide med
å begynne på noen nye prosjekter...




For meg er Nescafe sin iskaffe sommerdrikke nr 1.
Og siden det blir en del slike i løpet av sommeren,
er jeg glad for at jeg drikker skummetmelk og ikke
H-melk. Fint å spare inn kalorier der man kan, slik
at man kan noen "tilgode" i andre tilfeller...

Ha en fin St.Hans feiring i kveld!



1 kommentar:

  1. Cath Kidston er en av mine favoritter, men jeg har aldri sett boken - hvor har du kjøpt den da??

    Du må lage kaffen selv, vet du! Det gjør jeg, og den blir super-dupergod :)

    (Oppskrift: 2-3 ts Nescafe Espresso, litt sukker, ca 2 dl iskaldt vann, dette mikser du med stavmikser for å få skummet. Hell dette over i et høyt glass - så tar heller du opp med melk (jeg heller melken først oppi der som skummet var så jeg får med alt det gode)) Dette drikker jeg hele året! Nammis :)))

    Gleder meg til å følge dine prosjekter videre! Du er så flink :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...