fredag 3. juni 2011

En tid for litt farge på kjøkkenet



I går ble det endelig litt tid med symaskinen og
da ble det laget noen nye vimpler til kjøkkenet.





Jeg hadde dessverre ikke noe skråbånd, så da ble
det den enkle løsningen. Jeg klippet bare ut 20 vimpler
og sydde de fast på et hvitt silkebånd, veldig enkelt
og ikke minst dekorativt. Flott med litt farge på de
hvite liftgardinene...



 

Det ble også sydd en ny stoffpose, som jeg fant ut
passet perfekt til tørkerullen. Etter at vi fikk fliser
på kjøkkenet, nektet jeg mannen i huset og henge
opp igjen den fæle plastbeholderen.




Det ble også laget to sminepunger i stoff fra Lene Bjerre,
disse er nå tilsalgs i butikken min.


Nå pakker jeg kofferten og reiser på helgetur til Voss!


Ha en finfin helg alle sammen!



9 kommentarer:

  1. Fine ting du syr. :)
    Ønsker deg en fin helg og god tur til Voss. :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har sydd!
    Kjekt med litt fargeklatter her og der:-)

    God tur!

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte ting du har sydd....flink og kreativ er du

    Ønsker deg en riktig fin helg og god tur

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Så søte vimpler, og den tørkerullkurven var også fin.
    Lyseblått og brunt er kjempefint sammen.
    God tur og kos deg i helga!

    SvarSlett
  5. Så mye fint, kjekt med litt farger nå om sommeren...

    Ha en super lørdag!!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Nydelig stoff på vimplene og flotte punger.
    God helg!
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Det er virkelig fart på deg.

    Vimplene ble kjempeflotte, og det samme gjelder de andre tingene du fikk laget.

    Klem

    SvarSlett
  8. Fin-fint stoff på vimplene og skjønne punger! Fnis.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...