søndag 12. juni 2011

En tid for idyll



Jeg synes at markblomster egentlig er finere
enn kjøpeblomster, så jeg ble så glad når
min onkel valgte å ikke klippe hele engen.




Drømmen er å ha et stort hvitt hus, med hvitt
stakittgjerde og en stor blomstereng utenfor.
For å oppnå den drømmen må nesten flytte
på landet, og jeg må innrømme at jeg nok er
ikke er helt klar for å gi slipp på bylivet.




Men heldigvis har vi en hytte på landet, så da kan
jeg nyte "the best of both worlds"....

Ha en fortsatt fin pinsehelg!

4 kommentarer:

  1. Enig, en bukett markblomster er det flotteste som finnes! Og en hel eng å ligge er idyll, ja. ☺

    SvarSlett
  2. Helt sant Sissel! Ingenting slår markblomster (bortsett fra bonden)!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder.
    Markblomster er flotte.
    Plukket en stor bukett med smørblomster, prestekraver, hundekjeks og lupiner i går da jeg var på kveldstur med hundene.
    Kjempefint...og gratis:)

    SvarSlett
  4. For en herlig blomstereng du har tatt bilder av. Den minner om da jeg var liten og elsket å plukke blomster i en eng full av blomster som rakk meg helt til skuldrene! Deilig å kunne nyte synet av dette på hytta også dra hjem til byen som har andre ting å by på :-)

    Ønsker deg en flott uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...