fredag 1. juli 2011

En tid for et loppefunn!



For en stund tilbake kom jeg over denne flotte
boken på et loppemarked, "The Country Diary of
an Edwardian Lady" av Edith Holden.







Boken er en reproduksjon av Edith Holdens dagbok
fra 1906, hvor hun gjennom skrift og bilder beskriver
den britiske flora og fauna gjennom et helt år.








Og det var på grunn av de fine illustrasjonene jeg kjøpte
 boken, og jeg kan love at det er mange av deDet er nesten
 sånn at jeg vil rive ut sidene, ramme de inn og henge de opp
på veggen.






Men foreløpig skal boken forbli hel....

Ha en fin sommerdag, endelig en opplettsdag i Bergen

7 kommentarer:

  1. Nydelig bok. En sånn bok jeg selv ville kjøpt.
    Det er ikke så vanskelig å sy en kjole. Klarer du toalettvesker, klarer du kjoler. Planlegger en tutorial på hettekjole. Da klarer du det i hvert fall!
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Nydelig bok. :)
    Ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. det var virkelig et godt loppefunn, illustrasjonene hennes er bare helt nydelige *♥*

    SvarSlett
  4. nydelig bok - kjekt når en finner slikt.
    God helg til deg

    SvarSlett
  5. Nydelig flott bok med mange fine bilder

    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Nydelig bok ! tenk å finne noe slikt på loppemarked :-)

    Ønsker deg en fiiin helg
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Hvis resten av boken er like fin (som jeg egentlig skjønner at den er), har du virkelig gjort et kupp. Fornuftig å beholde boken som den er.

    Tenk at vi skal få sol i dag. Ikke hele dagen visstnok, men her må vi være fornøyd med hver time vi får se den gule kulen.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...