tirsdag 28. juni 2011

En tid for en kaffepause?



Denne ideen fikk jeg fra en annen blogg, husker
ikke helt hvem og hvor. Men uansett, så falt jeg
litt for denne ideen om å lage en liten "kaffekrok"
på kjøkkenet.




Jeg har ingen fancy kaffemaskin, men jeg sverger til
 Nescafè sine små poser. Siden ingen av oss er store
kaffedrikkere, er det nok med en kopp i ny og ne...




Som så mange andre bergensdamer, er jeg også glad for
 at Søstrene Grene endelig har kommet til byen. da ble
 det en liten tur innom der på lørdag. Jeg savnet dessverre
en del ting som jeg fant i butikken i København, men de
 kan jo ennå dukke opp. I flg damen i butikken får de inn
nye varer  ca 14 dag. Men for all del, masse gøy å finne i
butikken uansett. Som for eksempel denne fine prikkete
 skålen og de fargerike plastskjeene.




Trekassen ble kjøpt på Kremmerhuset i helgen,
liker at den ser litt gammel og brukt ut.


Har du en kaffekrok på ditt kjøkken?

PS! Husk å sjekke ut butikken min!

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble!

    Jeg har heller ingen kaffemaskin, men bruker Nescafè sin Cappuccino. På Safari har de pulveret på boks, noe som er rimeligere og mer miljøvennlig. Men posene er super dersom man liker de forskjellige typene.

    Nyt kaffekroken din=)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Å, så koselig det ble! Blir jo ekstra fristende å ta seg en kaffetår med denne kroken stående fremme :)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Så fint og koselig i kjøkkenkroken din!
    Og masse flott i nettbutikken din!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det ble kjempekoselig :)
    Og jeg har de samme plastskjeene - kjøpte de i Trondheim da jeg var på studietur, og de andre holdt på å le seg i hjel; Plastskjeer, hva skal du med det, lissom?! De skulle bare visst :))

    Jeg har ikke plass til kaffekrok, men jeg fikk noen ideer likevel:))
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...