torsdag 16. juni 2011

En tid for effektivitet




I helgen går turen nok en gang til Voss, men denne helgen
er det Divaen som skal til pers. For nå er det tid for Voss
Cup, med kamper både fredag, lørdag og søndag. Divaen
har nå vokst i fra Hello Kitty toalettvesken, så da var det
 bare for mor å sy en ny.



 

Denne gangen ble gangen valgte jeg det fine stoffet fra
Lene Bjerre, som det dessverre begynner å minke av. Den
er foret med et stoff fra Stoff og Stil, og den har også fått
en lomme innvendig. Det nye denne gangen er at jeg har
sydd en "liten mappe" til en papplate, slik at den blir litt
stivet av i bunnen. Det er utrolig hvor fort det går når man
først har knekt koden...




Og det er jo særs viktig at den blir merket med rett
label "En tid for alt"...




 
Akkurat nå er pakkingen utsatt til etter Brannkampen,
og slik det ser ut nå så er jeg nok ikke i humør til å
pakke når kampen er ferdig. Sånn er hverdagen til en
fotballidiot....

Ha en fin kveld og helg alle ihop!

7 kommentarer:

  1. Du er jo virkelig blitt en racer til å sy sminkepunger! Tror jeg må få meg et kurs hos deg:-)

    Kos deg på cup! Håper været blir bra...

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott ble den......flink er du. Kjekt med turer til Voss ...her går turen til Fitjar.
    En god helg ønskes deg...kjør forsiktig

    Klem fra Lappeline

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg! Tusen takk for gratulasjon på min bursdag! Satt kjempepris på det altså! Stor klem fra Cecilie!

    SvarSlett
  4. Herlighet, du har jo blitt en racer på maskinen du!:) God tur til Voss i morgen! Så håper jeg vi sees snart! Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefin, noe annet enn Hello Kitty, ja. ☺

    SvarSlett
  6. Lekkert stoff. Kjenner jeg er svak for slike romantiske stoff.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Du er drivende dyktig med sømprosjektene dine, og så flott det var med egen label.

    Det måtte selvfølgelig bli Brann som tapte for Viking. Shit happens.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...