søndag 5. juni 2011

En tid for deilige Voss!



Da er vi hjemme etter en deilig helg på Voss.
Endelig fikk vi et snev av sommer, så dette har
vært en helg med masse is.




 
Bare så synd at det ikke ser ut til at sommeren har
kommet for å bli, men vi tar imot det vi får med
åpne armer. Håper inderlig at det blir bra vær til
neste helg, for da blir det pinse på hytten.


.

Her ser dere bilde av helgens store helt,
Mannen (med stor M) i huset, som er grunnen
til at det ble en helg på Voss. For han syklet
Bergen-Voss på lørdagen, som innebærer
162 km på sykkelsetet. Men han kom seg i mål
og vi er kjempestolt av han!!


Håper dere andre også har hatt en fin helg!



3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så hyggelig at du ville være med på giveaway hos meg!
    Håper å få besøkt Voss i sommer, og det gleder jeg meg til :)
    God søndagskveld!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Sprek mann du har! Det har ikke vært mange syklister å se på gangveien i helgen...
    Hadde håpet at go´været skulle vare til tirsdag, men det ser dårlig ut.

    klem

    SvarSlett
  3. Godt med litt snev av sommer, får håpe det kommer mer av det gode etterhvert.
    Sprek kar du har :D
    ønsker deg en fin kveld
    /myr

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...