tirsdag 10. mai 2011

En tid for å være superfornøyd!




Endelig har jeg fått i et slik skap som jeg har
vært på jakt etter. Skapet fant jeg på Finn.no,
og jeg ble veldig glad når jeg oppdaget at det
ikke allerede var solgt.





Skapet er i heltre og har noen vakre detaljer.
Og det beste av alt, det var ferdigmalt!




Og det beste av alt, det rommer masse.
Så nå har jeg fått gjemt bort masse bøker,
fotoalbum og annet rot.




Her får dere et lite inntrykk av hvordan det så ut
før, så jeg regner med at dere er enig om at dette
var en stor forbedring. Heldigvis er det andre som
liker bokhyller, for snart kommer det noen og
henter disse. Thank God for Finn.no!

(Beklager bildekvaliteten, men det er veldig dårlig med lys i kroken under trappen)


Ha en fin kveld!






7 kommentarer:

  1. Kjempefint!!!! Skjønner godt at du er fornøyd :)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Det skapet var utrolig flott Sissel, så heldig du var som fant det ferdigmalt på finn.no. Her skal også både bokhyller og skap byttes ut etterhvert, men vi får ta det over tid :-)

    Jeg har såvidt begynt å løpe litt selv, men synes ikke det er veldig behagelig. Men, det er en fin form for trening som kan gjøres hvor som helst og hvor jeg ikke trenger å kjøre til et helsestudio, så får vi se hvor lenge det varer :-O Mannen var kjempeflink og kom i mål på god tid.

    Ha en flott kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så heldig du har vært, nydelig skap :) Prøver selv å få solgt et skap på finn, kanskje jeg må hvitmale det for å få fart på salget :D *♥*

    SvarSlett
  4. Kjempefint skap! Slikt har jeg også ønsket meg lenge.... Det er deilig å få gjemt bort bøker og annet bak skapdører, ser med en gang mye ryddigere ut:-)

    SvarSlett
  5. Du har all grunn til å være fornøyd, for skapet var nydelig.

    Det er alltid godt å kunne få sette ting bak lås og slå. Da virker det mye ryddigere med en gang.

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig skap, kjekt med FINN :-)
    Og du, vesken CK er slett ikke vanskelig å lage :-9

    Ønsker deg en fortsatt fin uke 1
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Flott skap, skjønner godt du er fornøyd :)
    Jeg har noe lignende i entrèen, umalt og uten ornamenter, men du verden så mye det rommer av sko, sjal, jakker og dippedutter.
    Ha en fortsatt finfin uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...