onsdag 11. mai 2011

En tid for å reklamere!



I dag vil jeg reklamere for bloggen "Frihet".

Eieren av denne bloggen er min kusine og venninne,
Monica. Hun er hele 11 år yngre enn meg, men
alderen har jevnet seg ut etter at vi har blitt vokse og
fått barn. Vi deler samme interesse for håndarbeid og
interiør, så jeg gleder meg til en "syklubb" på hytten
i ferien.



Monica har fortiden en give away, hvor dere kan
vinne den skjønneste brødposen. Så ta en titt innom
bloggen hennes!


Ha en fin kveld!
PS! Bare to dager igjen til helg!

1 kommentar:

  1. Jeg skal ta meg en tur innom hos henne. Det er alltid gøy å bli gjort oppmerksom på nye blogger. Takk for tipset.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...