fredag 27. mai 2011

En tid for orden i skapet



Som jeg har fortalt tidligere, så kjenner de fleste i familien
til min svakhet for gamle ting. Så for en tid tilbake fikk jeg
en ny ladning av Norgesglass fra min tante. Så nå har
samlingen vokst til rundt 20 glass totalt. Så nå tror jeg at jeg
kan være fornøyd....





Nå har jeg endelig somlet meg til å lage flere
merkelapper, så nå er det endelig orden i skapet.





Prisene på Norgesglassene har jo tatt helt av, selv om jeg har
 vært heldig å få kjøpe glassfor 20 kr stk uansett størrelse
 i vår. Men på det siste loppemarkedet jeg var på i mai, skulle
de ha 50 kr for de små og 100 kr for de store!! Men jeg skal jeg
 gi dere et lite loppetips, hvis dere er på loppemarkeder så spør
mennene som
jobber der hva de skal ha. For de har virkelig
ikke peiling på hva ting er verdt... En venninne av meg fikk 4
glass for 60 kr på samme loppemarked, og det var selvfølgelig
hos en mannlig selger...



Fin fredag!!!

4 kommentarer:

  1. Kjempe ryddig i skapene dine da! ;)
    Norgesglass er så kjekke! jeg bruker de til akkurat det samme som deg! Og det er så kjekt! Jeg har heldigvis fått veldig mange av besteforeldre, men de prisene du nevner var stive! Så ja, vi får handle av mannfolka! ;)

    Ha en fin helg!
    -Mari

    SvarSlett
  2. Så flott det er hos deg...ryddig og fint..heldig du som har så mange glass
    Fin fredag til deg også
    Klem

    SvarSlett
  3. De selger jo også fremdeles masse Norgesglass (+ andre fiine ting) på Miljøhuset under Puddefjordsbroen, så det er rart at loppisene tar seg så godt betalt!!

    De merkelappene var skikkelig fiine!!! :)

    SvarSlett
  4. Wow, snakk om orden! Jeg skulle gjerne hatt skap som ser slik ut når jeg åpner dem. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...