søndag 29. mai 2011

En tid for "one down and one to go"



I romjulen var vi en tur innom Husfliden, slik at Divaen
kunne få velge seg ut en bunad. Og til min store glede,
endte valget på vinterbunad fra Nordhordaland. Dette er
samme bunad som jeg har, bortsett fra at hun var valgte
 et annet mønster og andre farger på beltet og brystduken.





Og ja, det er noen år til hun skal konfirmeres, men som
vi eldre sier: "Det er godt med alt som er gjort"!! Så nå
er beltet endelig ferdig, og jeg kan love at det er en
deilig følelse. Etter å vært borte fra jobb i en ukes tid,
hadde jeg endelig tid til å sy beltet ferdig. Så nå er det
bare til å ta fatt på brystduken, ingen grunn til å ligge på
latsiden nå. Og dessuten tror jeg at det blir kjekkere, for
der må man ikke sy det samme om og om igjen....




Ha en fortsatt fin innehelg!!!

5 kommentarer:

  1. Så fint det ble...og flink er du
    Fin helg ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Å, så flink du er! Det ble kjempefint!
    Gøy at hun ville ha samme bunad som deg:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. WOW! Imponerende og flott.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. For en innsats! Klapp på skulderen. ☺

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Det er jo samme bunad som jeg også har det - et veldig godt valg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...