søndag 1. mai 2011

En tid for nytt i hyllen




Det dukker om nye skatter i ny og ne,
så da må det ommøbleres i hyllen av og til.
Jeg er så glad i denne hyllen som min far
har laget til meg, og som er fyllt med
arvegods, lopper og andre gode kjøp.




Her ser dere et bilde av mitt siste skattefunn.
Denne boksen ble kjøpt i København, i en
liten kjeller i en av byens bakgater. Her var
det mye jeg kunne ha tenkt å ta med hjem,
men så var det dette med plass i kofferten da.
Jeg falt for den fine fargen, som lyser opp
i hyllen sammen med de andre boksene mine.

Ha en fortsatt fin søndag!

7 kommentarer:

  1. Heisann!
    Kjempe fine ting i hyllen din...kjempe flott boks med en flott farge.
    Syr du noe om dagen?
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja den boksen _er_ virkelig SUPERFIN... ;) *♥*

    SvarSlett
  3. Nydelig boks i herlig farge!
    Og hyllen er bare såå fin!
    Mange flotte skatter som står på den:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Nja litt innimellom ...en del håndsøm og har planlagt et teppe i 50 års presang men vet ikke om eg gidder....har lyst på å prøve meg på noen vimpler....blir ikke så mye sying når været er så fint........i morgen er det fridag og kanskje da
    Klem

    SvarSlett
  5. Koselig hylle du har :-) masse flotte detaljer, og den boksen var jo bare knallfin !

    Ønsker deg en fiiin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Har din pappa virkelig laget den hyllen til deg? Den var jo bare kjempelekker heldige deg. Og så mye lekkert du har fylt den med. Neste gang får dere kjøre bil til København så kan du bare fylle opp bilen ;-)

    Takk for koselig kommentar hos meg. Vi har også for liten hage til et så stort tre, derfor lånte jeg treet til naboen for litt vårinspirasjon :-)

    Ønsker deg en herlig kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Masse flott du har i hyllen din. Kjenner faktisk igjen et par av disse boksene.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...