mandag 23. mai 2011

En tid for kasse på kasse

 


Kan man noen gang få for mange trekasser?
Jeg svarer et rungende NEI!!

Da jeg var på loppemarked nå i vår, kom jeg over
en hvitmalt Hansakasse. Og den var jeg så heldig
å få til 20 kr, det kaller jeg et kupp. Hun som jeg
kjøpte denne av lurte på hva vi brukte disse
trekassene til og jeg måtte da svare at slike trekasser
kan brukes til nærmest hva som helst.





Hos oss står det to trekasser på gjestetoalettet,
en til toalettruller og en til håndklær. Den ene
kassen er malt hvit og den andre er knall
orange, dekorativt og pratisk.



 

To trekasser står på soverommet, hvor de blir
brukt til nattbord. Og en trekasse blir brukt
til oppbevaring av blader og lignende.

Har du mange trekasser og hva bruker du dine til?

Ha en finfin dag!



13 kommentarer:

  1. Kasser er kjekt å komme over på loppis og bruktbutikker, men no er det så mange som er på jakt etter desse at dei er vanskelege å finne.

    Eg har nokre eplekasser som eg har hobbybøker og pynt i og ei sildekasse som arbeidsskoene til gubbeliten står i.

    Ha ei strålande fin veke.

    SvarSlett
  2. Har to til blader i stuen...ønsker meg mange fler ja!!

    SvarSlett
  3. Kjekt med kasser ....flotte hos deg men jeg har desverre ingen ønske ønske
    Ha en fin mandag
    Klem

    SvarSlett
  4. Så heldig du var som fikk tak i en kasse så billig. Jeg har ønsket meg en slik lenge, men har enda ikke klart å få tak i noen og 600 kroner for en gammel kasse betaler jeg ikke :-) Kassene på gjestetoalettet var kjempefine, dekorativt og praktisk :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Så mange fine kasser du har! Knallstilig med de to kassene oppå hverandre!
    Og man kan definitivt ikke få nok kasser - jeg er stadig på jakt etter flere:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg har en Lilleborg kasse med bilde av en husmor fra 50-tallet.Teksten som er trykt på er Lilleborg Krystal, Nummer en Frisk og ren.
    Har hatt bleier i den, men nå skal den snart få en ny funskjon.

    SvarSlett
  7. Kjempefint med sånne gamle kasser.
    Har ingen selv, men kanskje noe å se etter om jeg skal på loppis igjenn.
    Har ivertfall nok å fylle dem med...
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Jeg har en fyrverkerikasse på terrassen, og den kan du godt få hvis du vil - den står bare i veien ;-)

    Jeg har så mye annet pø her, så kasser kommer ikke inn her :-p
    Klem

    SvarSlett
  9. Ja, kjekt med kasser og som du sier de kan brukes til alt. Eg har noen kasser eg også både heime og på hytta. På hytta har eg ved i ein, bøker i en annen og den tredje er skohylle. Her heime har eg interiørblader i kassane. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  10. SÅ enig med deg; de kassene kan brukes til det meste! Jeg har en på soverommet (som nattbord), en på kjøkkenet (til papiravfall) en i gangen (til skjerf/luer/votter, alt etter sesong) og en i spisestua (til ved)... Ønsker meg selvfølgelig enda fler, får ikke nok.. ;)
    Kjempe kul den på toalettet med toalettpapir i! :)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  11. Jeg ser hvor flott det blir hos dere som er litt yngre enn meg, men kasser vender jeg meg aldri til. Det er ikke negativt ment, men jeg er jo oppvokst i den tiden da vi etter hvert fikk råd til de nyere tingene. En kasse var liksom ikke noe å samle på.

    Klem

    SvarSlett
  12. heldig heldig!! Ønsker meg slike kasser, men finner dem aldri på loppis. Og i butikken må jeg tømme hele lommeboka jo :P

    SvarSlett
  13. Så fint det ble med kasser! Jeg har en gammel Hansa-kasse, med hank og gamle flasker i. Jeg vet ikke helt hvor den skal plasseres enda, rett og slett fordi vi har en liten stue, men frem i lyset må den til slutt, for den er så fiin!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...