mandag 2. mai 2011

En tid for glede



 
I dag kom dette fine fuglehuset i posten til  meg,
 og det kaller jeg en perfekt start på nye uke og
ny måned. Pakken kom fra Cecilie, som har den
Dette er absolutt en av mine favorittblogger,
med inspirerende bilder og de herligste historier
om lille Herman. Så hvis du ikke har besøkt henne
allerede, er det vel verdt å ta en titt!


 


Så nå har det blitt 4 hus tett i tett her hos oss,
men jeg må innrømme at fuglene har fått det
fineste huset. Så tusen, tusen takk, Cecilie,
for at du er du og for den kjempefine gaven.



Ha en fin uke alle sammen!!


9 kommentarer:

  1. Flott fuglehus, og artig blogg den damen har:-)
    Så du at vi har fått leieboere i vårt fuglehus?
    Og det vittige er at dette paret samler inn dotter fra en røytende pus.. Så mykere fuglerede finnes vel knapt..

    Ps: Veldig fine ting du har funnet i København:)

    Klem, Randi...

    SvarSlett
  2. Cecilie er på favorittlista mi også, det var så koselig at du vant, kjempefint hus! *♥*

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott premie. :)
    Leser bloggen til Cecilie jeg og. ;)
    Ha en fin uke
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med den flotte premien!
    Bloggen til Cecilie er et unikum ♥
    Elsker Herman-historiene;))

    Fuglehuset var kjempesøtt!
    Tenkt de små pipippene vil kose seg der da;))

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Jeg rødmer og rødmer.. tusen takk for et veldig koselig innlegg! (og jeg falt veldig for kommentarene her også, hi,hi)
    Koselig at du likte fuglehus!

    SvarSlett
  6. Det var fiiint, heldige du!
    Fin uke til deg også:)

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Så flott "bryggen" din er:) Har lagt meg til som følger på Littshabby littslitt, mange artige innlegg der. Ønsker deg en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  8. Det var jo så fint at jeg kunne tenke meg et selv:) lager a de???

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...