tirsdag 3. mai 2011

En tid for å gjøre ting man ikke kan!




Egentlig burde innlegget hete "En tid for å være stolt",
for nå har mor endelig kommet i gang med treningen.
Vel det vil si at jeg bare har hatt to timer, men jeg har
bundet meg for et år. Så nå må jeg gjøre alt for at jeg
ikke ender opp som støttemedlem.

I dag har jeg hatt min første Zumba-time, og det
var utrolig artig. Jeg kan love at det ikke var like
lett å stokke armer og bein, og risting på rumpe
og overkropp faller ikke helt naturlig for meg.
Men det kommer seg vel etter hvert, jeg har i
hver fall ikke tenkt til å gi meg. Denne bikini-
sesongen får seile sin egen sjø, men kanskje jeg
kan redde neste års sesong..

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Så flink du er som har kommet igang med treningen. Jeg har faktisk aldri vært på Zumba, men skjønner at det skal være utrolig artig og ikke minst effektivt. Her går det i spinning, pilates og litt studio for tiden, dessuten har jeg fått lurt inn en joggetur i ny og ne. Det er all grunn til å være stolt av seg selv når man er kommet godt igang med trening. Jeg jobber i Aschehoug og i dag morges hadde vi foredrag av Yngvar Andersen i kantina, da kjente jeg at jeg ble ekstra motivert til å fortsette den gode trenden. Han har så sunt og bra forhold til trening og mat :-)

    Lykke til med treningen, bikinisesongen er godt tatt vare på skjønner jeg (det er enda en stund til strandvær)!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Så flink du er. :)
    Så koselig at du liker møblene mine. He,he ;)
    Møblene ble som nye når veggen ble lys, deilig.
    Ha en god natt og en fin morgendag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er flink som har kommet i gang og ekstra moro når du har funnet noe du synes er gøy, da holder du deg lettere til planen din.

    SvarSlett
  4. Så flink du er som går på Zumba, du vil nok komme inn i det etterhvert. Selv har jeg dårlig samvittighet for manglende trening, jeg som var så aktiv for et par år siden. Tror ikke det blir treningsstudio på meg før etter sommeren, men lange gode turer på fjell og i nærmiljøet blir det nok, ønsker deg en fin dag:)

    SvarSlett
  5. Så flink!
    Jeg har og lyst og begynne på Zumba;)
    Ser veldig artig ut, og tror nok det er bra trenging;))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. gratulerer.. da er du flink! det går seg nok til skal du se...
    selv har eg problemer med å komme meg avgårde til treningssenter på denne tiden av året, går heller tur...
    så mange fine innlegg siden sist! ja dette var virkelig bryggen!
    kanskje vi sees på lopis til helgen ..? si fra om du ser meg ihvertfall..
    klem,magny

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...