fredag 6. mai 2011

En tid for enkle løsninger



I helgen feriet vi bursdagen til Divaen for tredje
gang, denne gangen var det med mannen i huset
sin familie. (Er det ikke litt rart at våre bursdager
 bare skal forbigåes med stillhet, mens andre skal
 få feire dagen sin opp til ganger...?)




Tiden løp litt i fra meg før gjestene kom, da det var
en del som måtte både ryddes og vaskes. Så da bordet
var dekket, oppdaget jeg at det hadde vært fint med
noe grønt som dekorasjon. Siden jeg ikke hadde tid
til å fly ut etter noe bjørk, kom hekken til naboen til
 god nytte. Grønt er grønt, som de sier i ostereklamen.



Så ofte er de enkle løsningene de beste!

Gleder meg til loppis i morgen!

Ha en finfin kveld!!!

10 kommentarer:

  1. Fine bilder og kjekt med besøk......
    Ikke loppis på meg skulle gjerne vært men familie besøk kaller
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  2. Kos deg med loppis da! Skulle gjerne vært med, men vi skal være barnevakt i morgen. Vær på utkikk etter serviset jeg samler på da, plass til mer i samlingen min ;)

    God helg! Klem

    SvarSlett
  3. Enig, det enkle er det beste:) Koselige bilder:)

    Og takk for koselig hilsen, tro ikke at det er på stell hos meg hver frdag:O) Som regel rydder jeg meg gjennom helgen, hih:)

    Ha en god helg! Lykke til på loppis:o)

    SvarSlett
  4. Så enkelt og så flott:) Kos deg masse på loppis i morra, er så sjalu for at ikke jeg kan ;P

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Ja det enkle er ofte det beste :-) Lykke til med loppejakten !

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Ja, og så fint det ble med noe av hekken til naboen på bordet!
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  7. Ja, det enkle er ofte det beste, er det også noe som heter. God loppishelg!

    SvarSlett
  8. Smart! Og heilt sant, blir ofte minst like fint det ein kjem på og gjer i full fart:) God helg!

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig hilsen hos meg :-)

    Det ble jo en flott dekorasjon med "litt av hekken til naboen" - grønt er grønt, som du sier ;-) Fint på hylla di :-)

    Skulle gjerne vært på loppis jeg også, men det spørs om jeg rekker i morgen... Men skal jammen prøve å få det til - det er jo så moro! Tar nok en tur "innom" for å se om du fant noe fint ;-)

    Ha ei super helg!
    :-)

    SvarSlett
  10. Så flott med grønt i Norgesglass, enkelt med stor effekt:) Det blir sånn hos oss også, trollungenes bursdag feires gjerne flere ganger, men vi får nok vente til vi blir "riktig" gamle;) Kos deg på loppis, jeg har sikkert sagt det før, men min mann samler på alt, så jeg kan gå på loppis i kjeller, loft og gargasje;) Ser frem til å se om du finner noen "kupp", klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...