torsdag 12. mai 2011

En tid for en herlig overraskelse!



Kan dere se hva som er nytt på kjøkkenet mitt?

Jeg fikk meg en herlig overraskelse da jeg kom
hjem en kveld i forrige uke, for da hadde mannen i
huset begynt å male vinduskarmene på kjøkkenet.




Og for en forandring det ble, rommet ble mye lysere.
Endelig er vi kvitt de trehvite gule vinduskarmene,
som jeg har forsøkt å skjule på bildene.




Hva mer kan en dame ønske seg?
Hvitmalte karmer og en handyman
er nok for meg!

Ha en fin kveld!




6 kommentarer:

  1. Kjempe fint...har et par vinduer her også...en snill mann du har
    ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte vinduer, heldige deg:) Herlig farge på duken, får riktig sommerfølelse av synet. Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble når de ble malt, for de skrek jo nesten litt etter å bli det! Kan se for meg at det er mye lysere nå ja.
    Tusen takk for den flotte reklamen, det er jo rett og slett helt supert!! Fått litt respons faktisk!

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott det ble. Lyst og fint. Sånt merkes godt, ja.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Så flott det ble med de hvite karmene. Vi har hatt samme prosjekt gående i ett helt år nå, men nå er det kun to dørkarmer som gjenstår. Man tror ikke det skal være så stor forskjell, men det blir så utrolig mye lysere og finere. Utrolig snill handymann du har :-) Kjempefine bilder inne hos deg også.

    Ønsker deg en herlig kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Du verden for ein mann! Det hadde ikkje skjedd her, enda eg har snakka om vinduskarmane lenge. Det vert nok til at eg tek kosten i eigne hender..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...