fredag 13. mai 2011

En tid for en bonusgave til seg selv



Hver dag på vei hjem fra jobben, går jeg forbi
verdens fineste blomsterbutikk. Utenfor
butikken står det alltid de vakreste blomser,
pakket inn i brunt papir. Bare det synes jeg
er sjarmernede..




Og av og til må kan unne seg en liten bonusgave,
så i dag ble det en bukett med pudderosa roser.



 

Nå er husvasken unnagjort og helgefreden kan
senke seg. Deilig å ikke ha noe på programmet i
helgen, slik at jeg kanskje kan ta frem symaskinen igjen.


Fin fredag!!!




8 kommentarer:

  1. nydelig. kjøpte en bukett pioner i dag, hvite... god helg,

    hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Nydelige fine.....og en må unne seg noe til seg selv innimellom.
    Heldig er du som er ferdig med helgevasken er så vidt begynt
    I morgen blir det tur til den grønne baljen og symaskin etterpå
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Vesken er ikke vanskelig å sy ...bare hiv deg i det og spør om hjelp.
    Butikken anbefaler jeg sterkt
    Klem

    SvarSlett
  4. Skjønne :-) Jeg kjøpte noen for over en uke siden, og de står like flott fremdeles !
    Ønsker deg en fiiin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. De rosene der har den nydeligste fargen da!!!! Har aldri sett slike her desverre...
    Ønsker deg ei flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  6. De rosene er bare helt fantastiske, det er klart man må unne seg noen sånne innimellom :-)

    Er det ikke herlig å ha en hel helg uten de store planene? Her blir det jobbing i hagen, litt trening, kanskje noe shopping og MASSE kos - herlig!

    Ha en fin helg Sissel!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Man skal stelle pent med seg selv, og det var noen aldeles nydelig roser du har gitt deg selv i bonus.

    Klem

    SvarSlett
  8. Blir det heeeeelt feil om en mann unner seg en sånn gammelromantisk rosebukett?

    Blomsterstjernen

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...